4 790 läst · 4 svar
5k läst
4 svar
Pris på Festool Domino?
Har någon sett ett pris på Festool Domino ännu?
http://www.festool.co.uk/artikel/artikel_weiterleiten.cfm?id=372
Nu har jag dreglat färdigt över hemsidorna - jag vill veta varför jag inte kan ha en - förhoppningsvis avgör priset det en gång för alla.
- Alfons -
- TS 55 - Rotex 124 - CT Mini
http://www.festool.co.uk/artikel/artikel_weiterleiten.cfm?id=372
Nu har jag dreglat färdigt över hemsidorna - jag vill veta varför jag inte kan ha en - förhoppningsvis avgör priset det en gång för alla.
- Alfons -
- TS 55 - Rotex 124 - CT Mini
Har tittat runt lite på tyska Ebay, där ett antal dominos sålts, priset har i samtliga fall hamnat på ungefär:
Festool Domino Ligger på ~650
Satsen med 1105 "pluggar" och 4 frässtål i systainer ligger på ~150
Habegäret är stort, men lamellfräsen får nog hänga med ett tag till
/AB
Festool Domino Ligger på ~650
Satsen med 1105 "pluggar" och 4 frässtål i systainer ligger på ~150
Habegäret är stort, men lamellfräsen får nog hänga med ett tag till
/AB
Hej!!
Enligt min kompis som är säljare på Festool, så är efterfrågan enorm. Han säger att, om man beställer en idag så får man räkna med leverans först i augusti??!!
Priset i Sverige vet jag inte, men jag kan ta reda på det om du vill. Om du gärna vill ha en, så ska du nog titta på dom på ebay.de
MVH
Enligt min kompis som är säljare på Festool, så är efterfrågan enorm. Han säger att, om man beställer en idag så får man räkna med leverans först i augusti??!!
Priset i Sverige vet jag inte, men jag kan ta reda på det om du vill. Om du gärna vill ha en, så ska du nog titta på dom på ebay.de
MVH
Man hade fått hem 3 maskiner på firman jag hyr mina maskiner och en av dem var då såld, men flera att ställt frågor om den. Priset var någonstans strax över 6.000:-.
Fick en demo och det man tryckte på var att den bättre hanterade tunna mtrl.
Och finessen med de fjädrande styrpiggarna som fungerar som stopp.
Men även jag nöjer mig tillsvidare med "kexmaskinen".
Fick en demo och det man tryckte på var att den bättre hanterade tunna mtrl.
Och finessen med de fjädrande styrpiggarna som fungerar som stopp.
Men även jag nöjer mig tillsvidare med "kexmaskinen".