Hej

Tänkte klicka hem en väska med verktyg från enade staterna av Murica. Kittet innehåller allt jag saknar i form av:

Cirkelsåg
Tigersåg
Slagskruvdragare
Vinkelslip
2st batterier
Laddare

+lite sånt jag inte behöver
Skruvdragare/borrmaskin
Lampa
Väska

Med frakt, tull och moms så är det ändå rejält billigare än hos ex verktygsproffset. Frågan är nu om ni har något bättre ställe på webben som ger, om möjligt, ännu mer bang for buck? Det skall vara dom verktygen som anges i länken. Har jobbat lite med Makita och har bara bra erfarenheter av deras batteridrivna handelverktyg.

http://www.maxtool.com/makita-xt601-18-v-lxt-lithium-ion-cordless-6-piece-combo-kit

sökt på toolstop.co.uk ? elr måst de vara från murica

Ett extra batteri är ju perfekt. Skickar dom till Sverige utan Att Makita säger stopp?

HogeN skrev:
sökt på toolstop.co.uk ? elr måst de vara från murica

Tack, det var precis därför kah skapade tråden. Hittade på ett liknande kit fast nyare maskiner, större batterier, fler batterier, dubbeladdare, extra tillbehörskit, 3% rabattkd och till typ likadant pris. Skiljer ca 500kr men så mycket mer för pengarna. Tack!

Dåså, då var man kittad :)

image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpeg
Skapa konto

image.jpeg
Skapa konto

Har du sänksåg sen innan?
Eller blir det adapter till cirkelsågen?

Fint kit! :)

Ja, då verkar jag ha gjort första missen. Trodde den fungerade som sänks :) Visst passar väl skenan till Cirkelsågen eller vilken adapter pratar vi om?

Suck.... Skenan eller adaptern passar inte Cirkelsågen.... Vad matt jag blir.

Det går ju att slå en signal till dom i alla fall :) Raka snitt går ju att ordna, men nog hade det varit smidigt med linjalen. Himla klantigt må jag säga och väldigt mysko att dom inte säljer adaptrar för den maskinen?

Chrissofsweden skrev:
Det går ju att slå en signal till dom i alla fall :) Raka snitt går ju att ordna, men nog hade det varit smidigt med linjalen. Himla klantigt må jag säga och väldigt mysko att dom inte säljer adaptrar för den maskinen?
Mm :)
Den se ut att sakna infästning för skenadapter baktill, kanske går att modda till något själv om man inte drar sig för att sätta borren i helt ny såg.
Annars får du försöka "fynda" en Makita SP6000 (sänksåg) utan skena, eller med en skena och skarvstycke, och på så sätt få användning av den skenan du beställt. ;)

komihåg transformator 110V -220V för laddaren.

/ATW

Vad gick det på med moms och tull och allt?

Tack för tipsen :)

£725 slutade det på inkl. allt. Alltså 8750kr

DHP458Z - 18V Combi Drill LXT
DGA452Z - 18V Angle Grinder 115mm LXT
DJR181Z - 18V Recip Saw LXT
DSS610Z - Circular Saw 18V 165mm
DTD146Z - Impact Driver 18V LXT
DML184 - 18V LXT Fluorescent Light and Torch
196934-4 - Twin Port Charger
196399-0 - Battery BL1840 18V Li-ion (3 stycken)
Heavy Duty Carry Bag
Bits- och borrväska 218 delar
Sågskena 1400mm

http://www.toolstop.co.uk/makita-dl...ries-with-twin-ch-p71971#sthash.u9w7FvgY.dpuf

Är det inte typ samma pkt som går på 7995:- ordinarie runt 11500:- på Bauhaus. Väldigt lika iaf. Fanns för nån vecka sen iaf.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.