Funkar bra här, Android på knackig Wifi i Bahia Feliz.
Igår var appen röd, idag som vanligt igen.
 
Vi hade problem nu på morgonen i samband med att vi bytte tillbaka från jultemat till vårt vanliga tema. En kodrad hade vi glömt ta bort. :rolleyes:
 
Nu är det kaos :confused:
Knappraden blir vit och händer inget när man trycker. Enda alternativet är att döda appen och starta om den.

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Fick just samma vita knapprad. Vanlig knapprad kom tillbaka när jag startade om appen.
 
Tillbakapilen uppe till vänster saknas oftast hos mig sedan igår.
Ibland kommer den tillbaka efter att man gått tillbaka till tråden efter att man klickat på en extern länk, men då har oftast nedre listen istället försvunnit.
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Samma problem iOS..raden blir helt vit.
 
Jag har samma problem som Demmpa..
 
jonko skrev:
Jag har samma problem som Demmpa..
En till här ...
 
fgo skrev:
Nu är det kaos :confused:
Knappraden blir vit och händer inget när man trycker. Enda alternativet är att döda appen och starta om den.

[bild]
Ja, nånting gick fel i fredags. Vi försöker hitta felet och hoppas kunna åtgärda felet under morgondagen.
 
Vi tror att vi har hittat felet och kommer att starta om sajten strax efter kl 15 idag. Håll tummarna.
 
Nu tror vi att vi har åtgärdat felet som gjorde att det blev en vit knapprad där nere i appen ibland och att tillbakaknappen försvann. Felet beror sannolikt på att vår mätleverantör SIFO inte längre lyckas hantera https. De jobbar på att försöka lösa problemet.
 
Men vi har fortfarande problem med att sidnavigeringen inte alltid syns där nere. Sorry för det.

image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har Android surfplatta och åtskilliga gånger stängs Byggahus ner. Om jag tar bort appen och ominstallerar efter ett par timmar funkar den igen - under tiden går jag via internet men det är ju smidigare om appen funkar. Är det bara jag som är dum ... :confused:
 
Kommer du ihåg vad du klickar på när android appen kraschar?
 
Har också börjat få problem med appen sedan jag bytte telefon. Körde tidigare Motorola moto g utan problem. Har nu en Samsung xcover 3 och nu kraschar eller hänger sig appen ibland.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.