Ja det är nog värt att undersöka. På övervåningen ska det bara vara 3 sovrum och ett badrum. Det går säkert att få till grunden påtalat lägga mattanistället för kakel se till att fönster och balkong är säker. Men vi ska nog undersöka om det kan vara möjligt att kunna få göra källaren och första våningen klar.m

Det ärmdärmdet vesäntliga finns såsom uppvärmining badrum och kök.

Annars får man köra budget på övervåningen så vi får det besiktad och ett akutbesöket så får man fixa bättre sen.

Tack för komplimangen.mdet har varit en lång resa och en hel del kvar men vi börjar se en ände på det. Men hösten och vintern är det fullt ös som gäller.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det har ju hänt lite ändå 😀

image.jpg
Skapa konto

• Gilla
MTech och 4 till
  • Laddar…
image.jpg
Skapa konto
] detta vet vi dock inte vad vi ska göra åt eller med. Nu är det torrt men det är allt oftast så här bakom huset i "dalen" om man säger så. Är ju skogstomt.

image.jpg
Skapa konto

Nedanför huset på baksidan ser det ut så här. Vattnet är till höger om det.

Blandade bilder
image.jpg
Skapa konto

Fick denna av min mamma �� image.jpg
Skapa konto

image.jpg
Skapa konto

Från våran tomt.

Bilderna i sista inlägget funkar inte :(

Konstigt jag ser dem?

Bilderna syns inte här heller. :(

Det är för du har lagt upp dem. Testa kolla på någon annans telefon så kommer du inte se dem. Har hänt mig ett par gånger med....

Jag har kollat på telefonen och på en läsplatta ser dem, dock ej om jag inte är inloggad bara om jag är inloggad. Märkligt får spåna på det. Var inga höjdarbilder ändå ��

image.jpg
Skapa konto

Syns denna var en av bilderna ?

cc80 skrev:
[bild]

Syns denna var en av bilderna ?
Den syns. :)

Det brukar hända när man gör många inlägg med många bilder. Något slags spam-skydd. Har hänt mig flera gånger. Men den senaste syns :)

• Gilla
cc80
  • Laddar…
K
Trist när det står vatten på marken! Kan ni inte dika ur? Eller lägga ner dränslangar till ett område där vattnet kan rinna bort?

Jo då det går nog. Myggen frodas gärna i sådanadär pölar. Men det går nog att få bort.

image.jpg
Skapa konto

Pelare till Entré verandan. 8 st egengjorda. Sen frästa och finjusterade, ska bli vitmålade ��

• Gilla
spånhyvel och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.