davvel skrev:
Jag köpte kittet på bolist för 2000kr, såg dock att man kan använda en rabattkod "MATHEM" på tretti för att få det ännu billigare, 1605kr , riktigt kanonpris. Dock beställningsvara hos tretti.
[bild]
Det verkar vara V2 som ingår på tretti.se också va?
Rätt sugen på att beställa...
 
Mikael_L
Kingcool skrev:
Det verkar vara V2 som ingår på tretti.se också va?
Rätt sugen på att beställa...
Inget att tveka på, om du får det för detta pris. (oavsett v1 el v2)
Skynda innan alla andra byggahusare tömt lagret!
 
Jag slog till, 1605 var ju ett bra pris. Nu är jag kittad inför kommande jobb!
 
Beställde ett kit åt svärföräldrarna. De ska bygga nytt staket av den här typen

f1376a6f-016a-4c6c-802b-5de861710b06.jpg

och funderade smått på att såga allt för hand... Men med det här priset på både såg+sågbord gick det lätt att övertala dem om att slå till, så länge jag hjälpte dem med beställningen :)
 
  • Gilla
amatörsmurf
  • Laddar…
tlundberg skrev:
Beställde ett kit åt svärföräldrarna. De ska bygga nytt staket av den här typen

[bild]

och funderade smått på att såga allt för hand... Men med det här priset på både såg+sågbord gick det lätt att övertala dem om att slå till, så länge jag hjälpte dem med beställningen :)
Fyfan för att såga det för hand!
 
Mikael_L skrev:
Inget att tveka på, om du får det för detta pris. (oavsett v1 el v2)
Skynda innan alla andra byggahusare tömt lagret!

Det är ju löjligt billigt. Tyvärr har jag ett nyinköpt såg. Nästan så att man blir sugen på att köpa ett och ställa på vinden. :confused:
Dock blir det för helt egna pengar då - såna köp godkänns inte ur den gemensamma kassan är jag rädd:(
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L
Helt OnTopic va ... ;)

Vilken rusning det kommer bli hos Esska nu ... :cool:
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
thomasx skrev:
Annars kan man köpa den på Esska, om man vill. Jag menar, proffsverktyg handlar man väl ändå i proffshandeln, inte hos dammsugarförsäljaren, liksom ;) Och det kan det väl vara värt, den kostar bara 6050:- hos Esska, och då får man inte med bordet...

[länk]
Kanske kommer med en snickare som kapar allt för det priset , eller så levereras sågen med taxi och livstids garanti
 
Ingen som har en bra rabattkod till cdon? Funtar på att beställa en maskin därifrån :)
 
Jag slog också till på sågen, nu är det bara att hålla ut tills den levereras :)
 
trojlee skrev:
Ingen som har en bra rabattkod till cdon? Funtar på att beställa en maskin därifrån :)
Cdon levererar via tretti.se, det står om du läser vid alla cdons maskiner.
 
F_man skrev:
Cdon levererar via tretti.se, det står om du läser vid alla cdons maskiner.
Han frågar efter en rabattkod så din information är ganska onödig och nämnd flera gånger i tråden innan....
 
Mikael_L skrev:
Inget att tveka på, om du får det för detta pris. (oavsett v1 el v2)
Skynda innan alla andra byggahusare tömt lagret!
Nu verkar lagret vara tömt. Lite surt att man är så långsam. Kanske blir en Bosch ändå.
 
Ramnemark skrev:
Han frågar efter en rabattkod så din information är ganska onödig och nämnd flera gånger i tråden innan....
Informationen innebär att han kan använda rabattkoden på tretti.se. Jag skriver sällan för att tillrättavisa eller jäklas, utan nästan alltid för att ge folk tips och försöka hjälpa till.
 
  • Gilla
twoody
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.