Tack för tipsen bax, måste fixa en förlängningsslang till vindan isf. den som följde med var inte specielt
lång, men det kanske är bättre att ha den i taket.
 
Hej!
Ungefär såhär ser det ut i min lilla verkstad (Bilden tagen precis innan lokalblaskan var på besök för en intervjuv, Det är en aning mer ostädat nu...)
Har planer på en ombyggnad så en tråd om det kommer snart upp!
IMG_20140204_094953.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
vectrex och 8 till
  • Laddar…
Har bara en från säljprospektet.

2014-04-08 15.41.56.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Status just nu: Prylar tamejfan överallt...
 
  • Gilla
jackt och 3 till
  • Laddar…
Trevliga snickarbodar ni har, det hade vart roligt att se hur det ser ut hos dig i dagsläget Osiris
 
  • Gilla
osiris
  • Laddar…
peppe400 skrev:
Trevliga snickarbodar ni har, det hade vart roligt att se hur det ser ut hos dig i dagsläget Osiris
Haha, nej, tro mig. Men snart ska det städas upp så att det blir ordning och reda :)
 
osiris skrev:
Haha, nej, tro mig. Men snart ska det städas upp så att det blir ordning och reda :)
Men satan så fint! Vill se mer!!
 
  • Gilla
osiris
  • Laddar…
osiris skrev:
Har bara en från säljprospektet.

[bild]

Status just nu: Prylar tamejfan överallt...
Extra plus för den rediga belysningen!
 
  • Gilla
osiris
  • Laddar…
Min utmaning nu är vad man ska ha för typ av förvaring som passar ihop med rummet i övrigt. Har en gammal köksinredning som skulle vara praktisk men förstöra stilen... Någon med idéer?
 
maah skrev:
Extra plus för den rediga belysningen!
Jajamen, särskilt som ingen el är framdragen till de där lysrören från 1900 kallt :). Inga uttag heller...

Men jag har inte bott ens ett år och vi har gjort om alla ytskikt, installerat vattenburen värme, borrat för bergvärme o.s.v. (bara gjort några mindre moment själv - med tre små barn räcker tiden inte ens till projektledningen).
 
osiris skrev:
Min utmaning nu är vad man ska ha för typ av förvaring som passar ihop med rummet i övrigt. Har en gammal köksinredning som skulle vara praktisk men förstöra stilen... Någon med idéer?
Beror ju lite på vad för sorts förvaring du är ute efter, skåp eller lådor eller både och...Jag tycker personligen ett gäng gamla köpmansdiskar hade suttit bra i den verkstan. Då får du lite arbetsytor på köpet.

Typ den här stilen.

http://www.annonsera.se/images/00617/0/kpmansdisk.jpg
https://scontent.cdninstagram.com/h.../e15/1390108_694030250609114_1034148788_n.jpg
http://www.vitarum.se/wp-content/uploads/wpsc/product_images/kopmansdisk.jpg
 
  • Gilla
osiris
  • Laddar…
Lådor är bättre än skåp är min filosofi. Jag bygger in lådor överallt jag kan.
 
  • Gilla
osiris
  • Laddar…
Jag gillar rejäla utdragbara lådor med små sortimentaskar i. Då får jag lätt överblick i lådan, men kan plocka ut asken med den skruv (eller vad det nu ligger i den) som jag behöver.
 
  • Gilla
osiris
  • Laddar…
Attans vad han har byggt lådor.
 
Jawohl, Ordnung muβ sein!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.