Svar 2: 11 färger

För att jag har diskbråck i nacken och har ett väldigt sjå med att knyckla och knöla ihop kuddar varje gång jag ska lägga mig i solen. Med en Fatboy som formar sig efter kroppen kan jag börja se fram emot en solig sommar.

Svar 2: 11 färger. Redan på 70-talet ville jag ha en sitt-säck, som det hette på den tiden. Av olika anledningar har jag aldrig skaffat nån och nu har jag ingen plats inomhus. Men på altanen finns plats! Och nu måste jag snart ha en innan jag blir för gammal och stel för att ta mig upp ur den! Därför vore det perfekt att vinna en så slipper jag försöka argumentera för att lägga pengar på en sån istället för på bilen...

Svar 2 11 färger.

Vi flyttar in i vårt nybyggda hus om ett par veckor och räknar med att slita med att anlägga gräsmatta under hela sommaren. Att då kunna pausa och sätta sig i en fräsch sittsäck vore praktiskt! Och om jag inte får chansen att slappa i den kommer barnen att bli helnöjda.

Svar: 2, 11 färger

Motivering överflödig, vinner ändå inte. Fortsätter att ligga raklång på gräsmattan!

Den vore fantastisk att sitta och amma i på uteplatsen i sommar när vårt första barn har anlänt.

Jag gissar på 11 :rolleyes:

Vill ha en för att jag uppskattar friheten och komforten av en flyttbar säck. En skön viloplats för familjen och en originell lösning för arbete med laptopen.

Svaret 11, Till en härlig dag och mysa med barnen och läsa en saga för twinsen och bara få vara sig själv en stund:)

Svar: 11 st färger.
Har nyss köpt hus med stoor altan, så där skulle den passa väldigt bra ! Har aldrig testat denna heller och ej heller hittat någon återförsäljare i min närhet, så därför skulle det vara extra roligt vinna den !!

Nr.2, 11 färger. För att vi bara vill ha en till vårt nya uterum :)

Svar 2: 11 olika färger.

Både stor och små i familjen skulle gilla en fatboy!

Jag brukar mest ligga och säcka framför tvn men nu när man skaffat hus och trädgård... Så vill jag bara kunna säcka ihop på gräsmattan. Då verkar en fet sittsäck perfekt!

svar 2

Svar 11 st färger finns den i.

För mig skulle en Fatboy outdoor vara perfekt, så har jag något att sitta i nu i sommar när jag och mina hundar ska sitta i trädgården och vila. Vilket kan behövas efter ett år av slit och släp under vintern. Kan se mig själv med ett glas saft, en bok och sittandes i min Fatboy. Hur mysigt som helst ju.

Svar: 2: 11 färger

Vi bygger fritidshus och behöver ibland en stunds avkoppling. Skulle vara toppen med i
sittsäcken Fatboy the Original Outdoor. När barnbarnen kommer på besök blir den också
en höjdpunkt för dem.

Svar: 11 färger.

Sommarstugan, som vi köpte som ett renoveringsobjekt, är ett projekt som pågår i några år till innan vi kan luta oss tillbaka och känna oss nöjda. För att orka behöver vi dock sätta oss en stund ibland och bara låta kroppen koppla av, och då finns det nog inget bättre än att sjunka ner i och låta sig omslutas av en Fatboy. Risken är väl bara att man inte vill resa sig igen, på alltför många timmar, men den risken tar jag :)

Nya lekstugan är visserligne inte färdig ännu men inredningen är tyvärr ännu mindre färsig så en Fatboy hade ju passat perfekt för myshörnan därinne. Om den dessutom är utomhustålig så klarar den nog alla påfrestningar som barnen utsätter den för.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.