mattiasp skrev:
De här hålsågarna är fantastiskt bra. Pro-fit hålsågarna tillverkas av Famag om jag minns rätt. Jag tror att det är ett bra pris, men det kan vara värt att kontrollera den uppgiften. Jag är lite sugen själv att beställa ett kit, men jag måste kolla finanserna lite först.
[länk]
Är det den modellen man kan sätta ihop en mindre och en större hålsåg för att förstora ett hål?
I så fall är dom grymma!
Priset är också riktigt bra i så fall, jag köpte ett liknande kit i systainer för det tredubbla för ett år sedan.
 
Det är bara en nackdel med hålsågarna, centrumborren är 1/4". Hade det funnits en som var 8mm så den funkar med HoleInOne-magneterna, då hade det varit riktigt bra! Då kunde man lämna vanliga dosfräsarna hemma.
 
Jag kunde inte stå emot frestelsen och beställde en uppsättning. 8 mm centrumborr hade ju varit bra, men jag får väl använda de vanliga dosfräsarna när det skall göras hål i gips.
 
Kunde inte heller hålla mig. En uppsättning hålsågar beställt! :):p
 
Robert-san01 skrev:
Köpte ett par på inrådan av kompis. Han är fortfarande min kompis. :)

[länk]
Ajaj är det ett bra pris? Känns saftigt ..
 
elpaco skrev:
Ajaj är det ett bra pris? Känns saftigt ..
Det är mycket pengar, men mycket bra pris. Billigare än både Ebay och USA vad jag kunde hitta.
 
elpaco skrev:
Ajaj är det ett bra pris? Känns saftigt ..
Värda varenda krona, köpte ett par i somras och använder dom dagligen.
 
Robert-san01 skrev:
Det är mycket pengar, men mycket bra pris. Billigare än både Ebay och USA vad jag kunde hitta.
Ok. Vad jag kan se på prisjakt så kör många just det priset (eller en krona billigare). Det är bara det att proffsmagasinet listar ex moms?

Mina Zekler för 800:- har inte blåtand och mikrofon, men det funkar bra att dra en lite sladd till telefonen i fickan .. =) Kan inte motivera det fyrdubbla för det kan jag tycka. Men jag förstår valet om man har dem på sig dagligen 8t.
 
elpaco skrev:
Ok. Vad jag kan se på prisjakt så kör många just det priset (eller en krona billigare). Det är bara det att proffsmagasinet listar ex moms?

Mina Zekler för 800:- har inte blåtand och mikrofon, men det funkar bra att dra en lite sladd till telefonen i fickan .. =) Kan inte motivera det fyrdubbla för det kan jag tycka. Men jag förstår valet om man har dem på sig dagligen 8t.
Paketet med laddare var det många som inte hade när jag kollade. PM har fraktfritt och jag har bra erfarenheter av dem sedan tidigare, därför fick de leverera till mig.

Jag var också väldigt skeptisk till de pengarna för ett par kåpor. Men då kompisen testat och var nöjd beslöt jag mig för att testa också. Har själv också lite olika kåpor men dessa är många snäpp bättre i alla avseenden. Radion är mycket bra. Medhörningen i toppklass. Det funkar att tala i telefon även om man jobbar med ex högtryckstvätt. De har även automatisk avstängning efter 2h inaktivitet så nu spelar det ingen roll om man glömt radion på.

Totalt tycker jag de ändå är riktigt prisvärda trots de många pengarna och att jag inte har dem på hela dagarna.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Swedol har katalogsläpp i morgon med lite rabatter:)

katalogsläpp 2015.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Hemmakatten
Jaja, om det inte vore för att vi haft middag med goda vänner i kväll och en annan middag väntar i morgon, så skulle jag åkt dit o köpt ett par, tre handskar från Ejendals. Det enda märket med sköna handskar som passar mina kvinnohänder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.