Börjar det inte bli dags att sätta ett slut-datum? Det kliar i köptarmen.
 
Nyfniken skrev:
Börjar det inte bli dags att sätta ett slut-datum? Det kliar i köptarmen.
Jodå. Den 20/10 är det stopp. Efter detta skickar jag till de åf jag känner till.

Håll ut så får vi med några till på tåget! Jag ska räkna ut dagens status ikväll.

/
Johan
 
Dagens summering, 108 enheter och 7 controllers. Totalt ordervärde 82000.

Bra jobbat allihop!

/
Johan
 
Här kommer min beställning.

1x Dörr-/​fönstersensor - Vit - Fibaro
2x Motion Sensor v2.6 - Fibaro
1x Insatsdimmer 500W - Fibaro
2x Danfoss Living Connect Radiator Thermostat

Mvh Peter
 
Jag beställer:
1x motion sensor v.2.6- fibaro
2x instatsdimmer 500w FGD211- fibaro
/Tobias
 
Med Rodin och Tobiasfranzen77s beställningar är vi nu uppe i 168 enheter och 10 controllers med ett totalt ordervärde på 112920. Det har rasslat till rejält nu på slutet.

Jag hoppas alla som vill vara med demonterar tummen ur de bakre gömställena och ger sig till känna i morgon senast, för sedan sammanställer jag och skickar till de ÅF jag känenr till.

m.nu
i-Home.se
smart-telematik.se
gröna hus (eller säljer de bara fibaro?)

ojoj känner just nu att jag drabbats av en väldigt dålig koll, nån som har fler tips?

/
Johan
 
Sist så fick vi en rabattkod. Bäst vore nog om alla registrerade användare får en personlig rabattkod. Då kan säljaren stänga av en kod som kommit på drift.
 
Jag har lämnat in en önskelista men kommer att vilja köpa ytterligare ca 7-10 enheter. Jobbar natt så vill du ha exakt antal och vilka får jag skicka det i morgon.
 
Jag antar att det är ok att beställa mer än vad jag skrivit hittills? Håller på att renovera köket så jag vet idag inte exakt allt jag behöver ... Sedan beror det självklart på rabatten också ;)
 
Jag beställer:

1x Zipabox kontroller
1x Insatsdimmer 500W - Fibaro
1x Micro Double Smart Energy Switch
1x Micro Smart Energy Switch

Eventuellt mer
 
Skickade PM med lista. Fick du den troja?
 
Jag var med vid förra beställningen så det är inte så mycket som behövs den här gången men lite kompletteringar vill jag ändå göra.

Det jag vill ha är:
2 st insatsdimmer 500W - Fibaro
1 st Insatsbrytare 1x3kW - Fibaro

Om det blir en bra rabatt är det möjligt att jag kan övertala min fru om att vi behöver ännu fler saker.
 
Jag vill också med på det här tåget...

1st Z-Wave Gateway VERA 3*
5st Insatsbrytare 2X1,5kW - Fibaro FGS221*
2st On/Off Socket with power metering - Philio Tech
4st On/Off Socket - TKB Home
1st THGN132N Trådlös sensor Temperatur/Luftfuktighet
1st RFXtrx433E

Ny i gemet så om det är någon som har negativa erfarenheter om någon av dessa grejer så säg gärna till. :confused:

/Micke
 
skulle vilja veta vad vi får för rabatt. Kan vara intresserad av en HC2.
 
Oj vad det strömmar in önskelistor. Fortsätter det så här landar det mellan 150000 och 200000.

Vi får se vad respektive åf önskar gällande det här med spridning av eventuell rabatt, jag kanske skickar ut det i pm till alla som anmält sig. jag skriver om detta i tråden i så fall!

Jag uppdaterar listan efter deadline 23.59, håller på att spåna med olika åf just nu.

/
Johan
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.