4 117 läst · 5 svar
4k läst
5 svar
Vilken app för att styra Nexa-system?
Hej,
har ett Nexa-system här hemma, som jag tidigare styrt med RemoteStick på min Android-telefon, men har nyligen övergått till iPhone och har problem med att hitta en app som jag tycker fungerar bra och har funktioner liknande de som RemoteStick har.
Har testat Tellevent, men får den inte att fungera på telefonen av någon anledning, fungerar på min iPad dock.
Telldus Mobile fungerar men finns inte så mycket man kan göra där, endast av/på, se sensorer etc.
Några tips?
har ett Nexa-system här hemma, som jag tidigare styrt med RemoteStick på min Android-telefon, men har nyligen övergått till iPhone och har problem med att hitta en app som jag tycker fungerar bra och har funktioner liknande de som RemoteStick har.
Har testat Tellevent, men får den inte att fungera på telefonen av någon anledning, fungerar på min iPad dock.
Telldus Mobile fungerar men finns inte så mycket man kan göra där, endast av/på, se sensorer etc.
Några tips?
Medlem
· Västra Götaland
· 652 inlägg
Jag körde Switchking innan jag gick över till Z-wave.
Medlem
· Västra Götaland
· 652 inlägg
Ah, synd. SK har inte uppdaterats på ett tag men man jobbar tydligen på en uppdatering. Kanske kommer Net-support.
Liknande trådar
-
Vilken gödsel för Thuja som börjar tappa färg (planterades för 5v sen)
Trädgård allmänt -
Vilken är bästa appen/programmet för att planera badrum
Badrum -
Vilken strömbrytare för att kunna dimma med en återfjädrande knapp?
Teknik -
Vilken dimension på RIR för tappvatten
Vatten & Avlopp -
Vilken approach vid förfrågan om att få köpa del av mark?
Tomter