2 329 läst · 18 svar
2k läst
18 svar
Användareuppgifter saknas!
Sida 1 av 2
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
Japp, antalet inlägg kan vara intressant när det kommer "hyllningsinlägg"
Nu hittar man det under personlig information två klick bort.
Tidigare var det en snabb blick till vänster........
Nu hittar man det under personlig information två klick bort.
Tidigare var det en snabb blick till vänster........
Antalet inlägg är även intressant när man ska hälsa en nykomling välkommen. Sen kan man vara lite mer "rakt på" i tonen om det är en person med tusentals inlägg som varit med ett tag här och vet hur det "funkar".
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
Jag har hört dig nämna något sådant förut, men jag tvivlar.prototypen skrev:
Jag tror även det inlägget kommer, liksom ca 15000 andra inlägg, från den där andra personen som tydligen råkar ha en kopia av mina inloggningsuppgifter och som skriver så mycket så att man kan tro att jag rent av bor här på forumet.
Jag borde nog byta lösen snart.
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
Det var väl någon barnledighet och då skulle du ha sååå mycket tid att du skulle kunna titta in då och då.
Nu är ju barnen större och tiden verkar ha ökat, eller är du fortfarande ledig eller jobbar du åt Marlen?
Prutte
Nu är ju barnen större och tiden verkar ha ökat, eller är du fortfarande ledig eller jobbar du åt Marlen?
Prutte
Nä jag jobbar inte åt Marlen.
Marlen försökte puffa in mig som moderator en gång i tiden, jag tycker nog fortfarande och har hela tiden tyckt att det varit bättre för mig att stå utanför den rollen. Det ger mig mer frihet att inte behöva tänka på att jag också har en moderatorshatt vid sidan om att tänka på när jag gör inlägg.
Övertolka inte nu, det hade troligen inte varit speciellt annorlunda ändå. Men som sagt, lite mer frihet att kunna skriva i forumet utan att behöva tänka på att det kan misstolkas som moderatorsrollen.
Och förresten, har du en aning om hur många barn jag egentligen har? Kanske barnledig fortfarande ...?
(Fast du har ju träffat mina barn, och så långt kan du förstås räkna.... )
Marlen försökte puffa in mig som moderator en gång i tiden, jag tycker nog fortfarande och har hela tiden tyckt att det varit bättre för mig att stå utanför den rollen. Det ger mig mer frihet att inte behöva tänka på att jag också har en moderatorshatt vid sidan om att tänka på när jag gör inlägg.
Övertolka inte nu, det hade troligen inte varit speciellt annorlunda ändå. Men som sagt, lite mer frihet att kunna skriva i forumet utan att behöva tänka på att det kan misstolkas som moderatorsrollen.
Och förresten, har du en aning om hur många barn jag egentligen har? Kanske barnledig fortfarande ...?
(Fast du har ju träffat mina barn, och så långt kan du förstås räkna.... )
Redigerat:
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
En, två, många
Protte
Du skulle tagit moderatorsrollen och sanerat bort en del inlägg i denne tråden.
Protte
Du skulle tagit moderatorsrollen och sanerat bort en del inlägg i denne tråden.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
En allvarligt menad kommentar (fast det är lördag).
Det är frappant att så många "features" ramlar bort när ni (bygga-hus-företaget) uppdaterar mjukvaran på servern.
Nu senast när
a) registrerad datum
b) antal inlägg
c) antal gillad
d) antal bilder (fritt ur minnet)
bara försvinner.
Så hur kommer det sig egentligen att ni gör uppdateringar som samtidigt medför att en massa features försvinner?
Har faktiskt inte varit med om något liknande tidigare.
Drivs denna annars utomordentliga sajt helt av förskolebarn och glada amatörer?
Det är frappant att så många "features" ramlar bort när ni (bygga-hus-företaget) uppdaterar mjukvaran på servern.
Nu senast när
a) registrerad datum
b) antal inlägg
c) antal gillad
d) antal bilder (fritt ur minnet)
bara försvinner.
Så hur kommer det sig egentligen att ni gör uppdateringar som samtidigt medför att en massa features försvinner?
Har faktiskt inte varit med om något liknande tidigare.
Drivs denna annars utomordentliga sajt helt av förskolebarn och glada amatörer?
Det verkar även vara något problem med bilder, jag brukar alltid använda funktionen för att ladda upp bilder till min profil men jag kan själv inte se mina bilder (i profilen) och andra användare verkar inte kunna se mina bilder i ett nyligen inlagt inlägg (jag ser själv bilderna i inlägget).
Redigerat:
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
Uppdatering ska man göra måndag morgon så har man hela veckan på sig att förklara att det egentligen ska vara så här