Andreas Blomkvist skrev:
För att vara här hemma i Eskilstuna

[länk]
5,8 mille och så kan de inte ens lägga plattor på uteplatsen??? Plattorna lutar ju åt alla håll på vänsterkanten på första bilden? För övrigt hade jag inte trivts där, på tok för mycket insyn och kalt och stelt och ogästvänligt.
 
CruZer skrev:
Va tror ni om denna då
[länk]
Hade varit kul att se det möblerat, finns det några möbler som kan balansera upp den inredningen tro? Tyckte som någon här ovan att det var både lite coolt fast samtidigt antagligen jobbigt i längden. Men klart minnesvärt.
 
Kan va en skrothandlare också, som hade obegränsad tillgång till rostfritt från.....
 
Immobil skrev:
Kan va en skrothandlare också, som hade obegränsad tillgång till rostfritt från.....
Eller så ser vi resultatet av en ohejdad svarvfetisch. :)
 
raveper skrev:
Eller någon som dött. På golvet är det något skumt i bilden på stenväggen med stentrappan.
Du tänker på den här bilden?
11151310.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tror du någon har ramlat ner från de konstiga stegen och slagit ihjäl sig?

Annars tycker jag bilden är en fin illustration till att det inte finns någon gräns för hur många olika ytmaterial man kan klämma in i ett rum :cool:
 
  • Gilla
Mikael_L och 3 till
  • Laddar…
B
KnockOnWood skrev:
Du tänker på den här bilden?
[bild]
Tror du någon har ramlat ner från de konstiga stegen och slagit ihjäl sig?

Annars tycker jag bilden är en fin illustration till att det inte finns någon gräns för hur många olika ytmaterial man kan klämma in i ett rum :cool:
Resterna på golvet är väl från den som försökte tända lyset där... 😈
 
Inbyggd rullbandspelare i väggen.....:wow:
Var säkert modernt för många år sedan.
 
breakman skrev:
Resterna på golvet är väl från den som försökte tända lyset där... ��
Han/hon kanske redan var på lyset.

Om man titar noga på trappstenarna ser de sotiga och bedrövliga ut på kortsidorna.
Helt klart att något har brunnit!
 
Undrar hur mycket tid man skulle få ägna åt att jaga bort småbarn ifrån trappan som jag antar inte borde bestigas? För ett stort räcke runtom skulle väl göra att dekorationen tappar sin poäng? :eek:
 
Mäklaren har varit ärlig! :D
Större tomt, uppvuxen trädgård
 
  • Gilla
bittle
  • Laddar…
Nej, det verkar väl rätt "OK" :confused:

Men jag tycker att alla sådana där "hästgårdar" ser så anonyma och opersonliga ut.
Tacka vet jag en rejäl hönsgård :cool:
 
Inte coolt kanske men fint! :)
 
  • Gilla
magda136
  • Laddar…
ullberg
Tror faktiskt den varit med för ett tag sedan, är nog inte helt enkelt att få ut närmare 20 mille i det området (det är det nog ingenstans, men speciellt så långt från storstadsområden)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.