Nu verkar iaf min ena dator funka...har inte blivit utloggad på flera timmar... :)

Jag har fortfarande samma problem......

Thomas59
Samma här

Har aldrig blivit utloggad tidigare, med idag så var jag med tvungen att logga in...

peternicklas
Nu bråkar även Firefox för mig. Måste nu logga in varje gång jag ska till forumet.

Jag har också fått detta problem. Var konstant inloggad tidigare.

Nu tror vi att vi har fixat buggen som gjorde att man blev utloggad. Snälla testa gärna att det funkar för er också. OM ni blir felaktigt utloggade så ber jag er klicka på refresh och därefter logga in.

Det känns som att problemen accelererar här också. Kör W7 och Firefox.

Det är mycket möjligt att du blev utloggad i samband med att vi släppte en ny release av sajten. Pröva gärna på nytt för att se om problemet med utloggningen är borta. OM ni blir felaktigt utloggade så ber jag er klicka på refresh och därefter logga in.

snuttjulle, Remne, Enk Projektet, Thomas59, MB77, ja73, GoForIt,

Jag ser att ni inte är inloggade. Har ni fortfarande problem med att ni loggas ut eller funkar det bättre nu?

När jag återkom till datorn nu, efter att ha varit borta några timmar, så verkade det normalt (jag behövde inte logga in när jag klickade på bevakningar)

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick logga in nu när jag startade datorn hemma....ska se under kvällen hur den beter sig.

Thomas59
Hmm...tror jag var inloggad nu då jag återkom till siten så det kan vara som du säger att det är fixat.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Verkar funka på mina båda datorer nu....

• Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Nu är jag ännu inloggad sen igår eftermiddag. Så det verkar fungera normalt nu.

• Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.