Rutlands har 10 % på allt vid köp över 50 pund. Kod SUMMER.
Tror dock inte att free delivery funkar till Svedala.
http://www.rutlands.co.uk/
 
Bauhaus säljer ut metabo 216 m kap/ger för 1525 :-
mycket såg för pengarna
 
Det är utan slide, lägg till 200 och få med har den och är väldigt nöjd hittills=)
 
Sauer200str skrev:
Det är utan slide, lägg till 200 och få med har den och är väldigt nöjd hittills=)
Hittar ingen Metabo som kostar 1700kr. Kan länka?
 
Jag fick fel för mig, han skrev 216 m inte kgs innan så fick för mig att det va den utan slide för den låg i det häradet men nu hade dem visst sänkt priset.
När jag köpte så gav jag ca 2800 för bord och såg med deras prisgaranti
 
  • Gilla
micke_o.
  • Laddar…
Julaclub säljer Bahco qcg-300 snabbtving för 99:-, måste ju anses som ett riktigt bra pris..
 
  • Gilla
aljo
  • Laddar…
Samma pris i ullared och dem har funnits där ett antal gånger vi varit där (3år), har ett antal från både jula och ullared, väldigt nöjd med dem =)
 
Sauer200str skrev:
Samma pris i ullared och dem har funnits där ett antal gånger vi varit där (3år), har ett antal från både jula och ullared, väldigt nöjd med dem =)
Syftar du på Bacho-snabbtvingarna?

Jag klämde nyss på dem på Jula då jag såg priset men tyckte de verkade väldigt smäckiga... men jag kanske drog lite förhastade slutsatser? :confused:
 
Jag har 2 Bahco från Jula och ena funkar sådär medans andra är helkass.
Dålig klämkraft.
Men man kanske ska kolla in dessa och se om de jag har hemma var måndagsexemplar eller om de som finns i butik nu är lika obra. :)
 
  • Gilla
pjodden
  • Laddar…
Japp bacho-tvingarna.
Jag tycker det är bra kläm i dem, det står 125 kg klämkraft och jag har klämt på bra med dem utan att dem gått sönder, visserligen inte använt dem jättemycket
 
  • Gilla
pjodden
  • Laddar…
Gillar den tvingen, som ovan, bra kläm.

119kr betalade jag för 150 tvingen på ullared i maj. Då kostade 300 tvingen 149kr.
 
  • Gilla
pjodden
  • Laddar…
Har också bacho tvingarna, tycker dom funkar bra. Nu har jag aldrig använt riktigt bra tvingar men har provat billigare och bacho fungerar mycket bättre. 99:- tycker jag känns riktigt prisvärt.
 
  • Gilla
pjodden
  • Laddar…
Jag ber om ursäkt jag hade nog fel om priset.
Jag tyckte nog att det inte skiljde så mycket mellan dem och jula
 
Ska försöka ta mig in och klämma och känna, kanske är så att båda mina är mindre välfungerande.. :)
Funkar dom så är det ju prisvärt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.