D09
Svar1

Skulle vara trevligt med en högtalare i badrummet :)

Gästerna kan sätta på sin favorit
istället för att låta alla höra på sin skit

;)

Redigerat:
Svar: 1

Motivering:
Hade varit kalas att såhär på sensommaren kunna lyssna på skön musik trådlöst på i ordning gjorda balkongen. Har under 3 år när jag pluggat haft billig skit med uselt ljud!

Svar: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Motivering:
Vi flyttar till hus den 9/8 och det vore fantastiskt att få in "inflyttningspresent" från Sonos, kan inte bli bättre!

Med önskan om en fortsatt trevlig sommar!
Daniel

Svaret är alternativ 1,

Med en sonos i barnens rum, skulle Bono spelas varje stund.

Lite smurfhits genom play1,skulle göra att dagen avslutas lätt.

Svar Alt. 1

För att enkelt kunna spela musiken där man befinner sig för tillfället, om det sen är i badrummet, garaget, krypgrunden, taket trädgården eller på vinden.

1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Det hade varit perfekt att få möjlighet till lite trådlöst ljud som är lätt att flytta mellan uteplatsen, köket och vardagsrummet.

Svar: Alternativ 1

Motivering:
Ute eller inne, hemma eller i båten,
Med Play:1 kan man alltid avnjuta favoritlåten!

Svaret är alternativ 1

Hemma har vi en Sonos femma. I vår nya stuga skulle verkligen en Sonos etta duga. Jag skulle verkligen bli glad som jag fann, att vi denna fina högtalare vann.

Svar:1

Det säga att ett skratt förlänger livet. Denna skulle förmodligen ge vår familj många skratt då vi älskar musik och dans.

Svaret är alternativ 1

Hade varit perfekt att ha med sig runt huset när jag byter panel på huset

Svar är nr 1

Jag har alltid musik när jag skapar/bygger/leker :) Kanon id'e att kunna få skön musik var man än befinner sig med sitt byggprojekt.

(y)

En Play:1 hade varit ett stort steg i min nu årslånga kamp mot allt vad sladdar heter. Striden inleddes förra sommaren med en Play:5 i vårt allrum, och en förlängning av ljudet till uterummet skulle vara en viktig delseger! Tack på förhand Sonos!

Svar nummer 1

Jag köpte en play5 för ca en månad sen och säljaren sa till mig att han var säker på att jag skulle komma tillbaka inom 2 månader och utöka mitt system. ;)

Det stämmer för jag är otroligt nöjd med Sonos system. Jag har efterfrågat ett liknande system tidigare.

Bra jobbat Sonos

Att äntligen slippa virrvarret av kablar vore riktigt skönt. Att den sen är snygg är ju bara ett extra plus. :)
Hälsningar
Bosse

Alternativ 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

All el, belysning ingjutna i väggar golv. Vore klockrent om man slapp dra högtalarkabel och förstöra det cleana utseendet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.