2 978 läst · 19 svar
3k läst
19 svar
Tidsåtgång för renovering av litet kök??, tacksam för svar
Sida 1 av 2
Hej
Jag har lejt verkare för att totalrenovera mitt kök. köket är 11 kvm.
allt ska ut, dock kommer befintlig tapet sitta kvar på 2 av 4 väggar.
Vad tror ni om tidsårgång, rörmockare skall göra det möjligt att flytta "vasken en bit, annars är allt annat standard, en halvvägg måste gipsas om..
tar det 2 v??
Jag har lejt verkare för att totalrenovera mitt kök. köket är 11 kvm.
allt ska ut, dock kommer befintlig tapet sitta kvar på 2 av 4 väggar.
Vad tror ni om tidsårgång, rörmockare skall göra det möjligt att flytta "vasken en bit, annars är allt annat standard, en halvvägg måste gipsas om..
tar det 2 v??
Renoverare
· Skåne
· 8 517 inlägg
Känns som du börjar i fel ände om du redan har lejt in folk... HHmm...
Men det kan ta allt från en vecka och framåt med den vaga informationen du ger...
Men det kan ta allt från en vecka och framåt med den vaga informationen du ger...
Renoverare
· Skåne
· 8 517 inlägg
Med den inställningen att dra alla över samma kam lär du inte få många seriösa svar härifrån iaf...
Medlem
· västra götaland
· 969 inlägg
Renoverare
· Skåne
· 8 517 inlägg
...och med det tror du att du är bättre än hantverkare... tillåt mig skratta högt !!
Renoverare
· Skåne
· 8 517 inlägg
Kan tänka mig tummarna e fastsydda i händerna för de brukar de vara på kontorsråttor...syns när de kör pekfingervalsen på tangentbordet. Haha
Renoverare
· Skåne
· 8 517 inlägg
Nej fan... jag svarar bara världsmästaren som tror han e värd mer än andra människor...och då är man mindre vetande och visar brist på intellekt... 😉
Medlem
· västra götaland
· 969 inlägg
Om man räknar bort intellektet är ju bara styrkan kvar, så tungt tror jag inte det är att böja ett kopparrör.