Hade tänkt byta ut delar av panel på mitt hus då ändvirket på panelen ej målats så vissa brädor blivit dåliga. Ganska enkelt ingrepp tänkte jag innan jag började kolla på panel som givetvis var special.
Hittade denna sprängskiss i en tidigare tråd som skapats.
Någon som vet vad panelen kan tänkas heta eller om den ens tillverkas idag.
Och om den finns var kan man köpa de.
Hittade denna sprängskiss i en tidigare tråd som skapats.
Någon som vet vad panelen kan tänkas heta eller om den ens tillverkas idag.
Och om den finns var kan man köpa de.
Hej! Jag har exakt den på en utbyggd del av mitt hus, utbyggt 1970. Då jag satte igen två fönster i somras så blev jag tvungen att komplettera med ny sån panel, fanns på lager på ett byggvaruhus här i Sandviken (Gästrikland).
Minns inte exakt, men den var inte farligt dyr! 20-20:- per meter om jag inte är ute och cyklar. Kan kolla exakt på kvittot, det ligger i en hög på kontoret
Vet inte om jag får skriva företagsnamnet här på forumet?
Vet inte om jag får skriva företagsnamnet här på forumet?
Priset lät mycket rimligare än jag väntade mig...spelar iofs mindre roll om jag inte får tag på skiten.
Men byggvaruhus i Sandviken? Inte Hedins va? För dom finns väl i Sandviken om jag inte missminner mig.
Eller vilket varuhus fanns det på? Har jag tur så kan det finnas i krokarna härikring.
Men byggvaruhus i Sandviken? Inte Hedins va? För dom finns väl i Sandviken om jag inte missminner mig.
Eller vilket varuhus fanns det på? Har jag tur så kan det finnas i krokarna härikring.
hade detta på sjödalshus byggt -84
Liknande trådar
-
Röta i lockpanel ovan för trallveranda
Fasad -
Hur avsluta lockpanel mot sarg/tak?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
14.80 öre/kwh rabatt. Ovanligt bra?!
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Var hitta ovanliga led lysrör till fasadbelysning
Belysning -
Hälsovänliga byggmaterial