Hejsan.
Jag är nästan klar med ombyggnaden utav ett gammalt sovrum på övervåningen som skall delas av och bli hälften toalett och hälften kontor.
Jag har inte sett någon annan använda just enbart köksinredning till ett kontor.
Men jag gjorde en chansning och provade detta, och måste säga att personligen blir jag väldigt nöjd då meningen med detta var att få arbetsyta ,bra förvaring, stilrent och lätt att hålla rent :).

Vad tycker ni läsare om detta ? bara lite nyfiken :)
Hoppas även inspirera andra till att förhoppningsvis göra så här.

• 20140303_220922.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20140303_221216.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag tycker att det är en fantastiskt god idé och något som jag ska ha i åtanke framöver. Istället för att köpa färdiga och mer eller mindre låsta lösningar i form av möbler får du mer fria tyglar att forma din egna inredning efter behov och artistiska anlag :)

Jag tycker att du fick till det riktigt bra. Rent och snyggt med bra förvaringar.

Det som ut som att köksinredning passar perfekt till kontorsinredning.

Vi gjorde något liknande på sonens sovrum. Köpte ikea-lådor 4 st i bredd, bänkskiva över det som binder samman och hål i mitten för sittplats.

Jag är uppväxt med kökslådhurtsar och bänkskiva som skrivbord. Fungerade bättre än traditionellt skrivbord.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.