6 604 läst · 3 svar
7k läst
3 svar
Ger någon bort gratis färgprover?
Minns från när jag hjälpte brorsan i USA med lite målning att vi kunde åka runt till vilken färghandlare som helst och få gratis färgprover. Men finns det någon som erbjuder det här? Har kollat runt på alla stora (Beckers, Alcro mfl) men alla verkar vilja ha betalt. Sniket tycker jag...
Även jag har lagt märke till att vissa vill ta betalt för dessa små lappar..
MEN jag har inte varit med om att JAG har varit tvungen att betala något för dessa..
Så jag vet faktiskt inte varför det är små prislappar på dom.. när dom ändå är "gratis".
Däremot så är små färgprover inte till så värst stor hjälp om det t.ex. är väggar som ska färgsättas. Då är det bättre med provburk så att man kan göra egna och stora prover.
/Fredrik
MEN jag har inte varit med om att JAG har varit tvungen att betala något för dessa..
Så jag vet faktiskt inte varför det är små prislappar på dom.. när dom ändå är "gratis".
Däremot så är små färgprover inte till så värst stor hjälp om det t.ex. är väggar som ska färgsättas. Då är det bättre med provburk så att man kan göra egna och stora prover.
/Fredrik
Liknande trådar
-
Hur fungerar denna slinglösa robotklippare ? Någon som har den ?
Robotgräsklippare -
Någon som testat Skil 1320AA Kap & Gersåg
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Skrämma bort fåglar från elledning / Fågelskrämma som fungerar
Trädgård allmänt -
Hur får jag bort silen på en Grohe handfatblandare? Den ligger något infälld på undersidan av kranet. Finns det en originalverktyg?
Badrum -
Någon lag som säger att företag måste ta bort än ur deras säljregister?
Juridik