Nu är det så att vi vår familj kommer vi alltid på samtidigt att vi ska duscha, alltså står vi då och då fyra stycken (två stora och två små) och slåss om utrymmet under duschen. funderar på om man kan sätta in ett LÅNGT duschmunstycke istället? Typ ett rör med en massa hål i. Fast risken är väl att vattentrycket inte grejar det, eller? Nån som testat detta eller någon annan smidigare lösning? Och ja vi vet att det är enklare att duscha en och en, men inte lika mysigt! ;)

8) Niemas problemas! Rigga upp en vattenspridare i taket. :D

Ha, nu kommer jag ihåg varför vår dusch blir 1x1,2 meter med en Mora Marena Family takdusch a 230mm...... :)

Varför inte sätta in två st takduschar av mera ordinärt snitt? 9kSEK verkar lite dyrt.... :surprised: :surprised:

Men fy vilken läskig Dusch! ???
Ingenting för mig som har spindelfobi... !!!

Det värsta jag sett på länge!! ;D ;D ;D

MathiasS skrev:
Varför inte sätta in två st takduschar av mera ordinärt snitt? 9kSEK verkar lite dyrt....  :surprised: :surprised:
Ja det håller jag med om... Sätta två duschar, kan man sätta nån slags Y-koppling då och smälla på ett rör till? Hur går det med vattentrycket, klarar den två duschmunstycken? Annars var ju det en bra idé! :D Tror jag ska kolla det med en rörpulare...

"Spinden" var cool, men jag håller med om att den ser läskig ut!
Cofbaa0030.jpg

Och ja 9000 var lite väl mycket kanske... ::)

Munstycken som används för kylvatten vid skärande bearbetning.Beställe en svarvad mittbit hos en mekanisk verkstad. Borde stanna på långt mindre än nio lock..

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.