815 759 läst · 1 749 svar
816k läst
1,7k svar
Villa Svarthem, Totalrenovering av 70-talshus
Suck, pust, stök och bök... Jävla krokväggar!
2 skivor osb på plats iallafall. Måste riva lite mer innan jag fortsätter. Vi fick ju en snilleblixt här för någon månad sedan med hur hallen och trappen ska utformas. Så nu måste jag alltså riva lite väggar i hallen innan jag kan fortsätta med trappen... Men det kan man ju göra typ imorgon eller så. Ungarna sover så dåligt till ljudet av tigersågen!
2 skivor osb på plats iallafall. Måste riva lite mer innan jag fortsätter. Vi fick ju en snilleblixt här för någon månad sedan med hur hallen och trappen ska utformas. Så nu måste jag alltså riva lite väggar i hallen innan jag kan fortsätta med trappen... Men det kan man ju göra typ imorgon eller så. Ungarna sover så dåligt till ljudet av tigersågen!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Står du och rätar krokiga väggar och dricker vin samtidigt?erik_n skrev:Suck, pust, stök och bök... Jävla krokväggar!
[bild]
Konsten att riva en vägg som man helst inte vill riva just nu för att den fyller en funktion men är i vägen för pågående projekt:
Resultat, garderoben går att använda som vanligt och jag kan regla upp ett nytt räcke till trappen å bli klar med det här projektet! Win-win typ!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Resultat, garderoben går att använda som vanligt och jag kan regla upp ett nytt räcke till trappen å bli klar med det här projektet! Win-win typ!