AnneFi
Vad ska man välja. Jag har iofs bara åtta spröjsade fönster men jag orkar inte skrapa med en jäkla värmepistol.

Hur är en infravarmare jämför med de riktiga produkterna? Vilken av värmarna som jula säljer är det?

Annars får jag köpa någon av de svindyra alternativen (4500 resp 6000) och ge bort till mamma i födelsedagspresent när jag är klar med den

Linoljeprodukter.se säljer spotheater för 3000:-. Köpte själv en där för några dagar sedan.

AnneFi
Har ingen butik i närheten och hittar inte den på hemsidan. Hur tycker du den fungerar?

Klicka på länken "beställ" på deras hemsida så kommer du till ett exceldokument. Där finns info om pris m.m.

Har inte hunnit använda spotheatern än. Tänkte börja med fönsterrenovering nästa vecka så jag får återkomma.

AnneFi
Hur har det gått med spotheatern?

Det är en ganska bra eftermarknad på speedheater om du skall köpa det. Jag hade väldigt svårt att få tag i min andra för andra personer hade ringt före på blocket.

Spotheatern funkar bra. Man värmer ca 20 sekunder tills färgen börjar bubbla, sen är det bara att skrapa av färgen. Kan inte bli bättre.

• Gilla
maral
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.