7 227 läst · 6 svar
7k läst
6 svar
Infravärmare från Jula speedheater eller spotheater
Vad ska man välja. Jag har iofs bara åtta spröjsade fönster men jag orkar inte skrapa med en jäkla värmepistol.
Hur är en infravarmare jämför med de riktiga produkterna? Vilken av värmarna som jula säljer är det?
Annars får jag köpa någon av de svindyra alternativen (4500 resp 6000) och ge bort till mamma i födelsedagspresent när jag är klar med den
Hur är en infravarmare jämför med de riktiga produkterna? Vilken av värmarna som jula säljer är det?
Annars får jag köpa någon av de svindyra alternativen (4500 resp 6000) och ge bort till mamma i födelsedagspresent när jag är klar med den
Produkter som diskuteras: "speedheater"
Speedheater
Speedheater System - använder infravärme så att du bara efter några sekunder kan skrapa bort gammal färg som mjukas upp utan att skada underlaget. Inga giftiga ämnen frigörs, inga kemikalier behövs – Speedheater är en miljövänlig metod
Läs mer
Klicka på länken "beställ" på deras hemsida så kommer du till ett exceldokument. Där finns info om pris m.m.
Har inte hunnit använda spotheatern än. Tänkte börja med fönsterrenovering nästa vecka så jag får återkomma.
Har inte hunnit använda spotheatern än. Tänkte börja med fönsterrenovering nästa vecka så jag får återkomma.
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Byta vajer till drivning till en MEEC XP160 gräsklippare (från "Jula")
Trädgårdsmaskiner -
Hur sätta stängselstolpar från Jula på berg och sten?
Trädgård allmänt -
Funkar en dränkpump från Jula?
Värmepumpar -
Motorn började knacka i Gräsklipparen från Jula
Trädgårdsmaskiner -
Seriekoppla LED-armatur från Jula
Belysning