Vänta nu lite, detta måste ni förklara, jag har nog missuppfattat något, vad har det med mopeder å göra?!

Jag var till tippen med häcken, och de hävdade bestämt att jag inte behövde dra av rötterna.

Näe till mig sa de att jag inte skulle komma dragande me roten för då kunde råka jag rota någon i häcken..

Förra veckan frågade en kund om det blir bra att köra med tandkräm istället för hårdvaxolja på sin köksbänkskiva. Han trodde mig inte när jag sa att det inte blir bra. Idag ringde han igen, frun vill separera, hon har blivit mint-allergiker.

Kattvovven skrev:
Förra veckan frågade en kund om det blir bra att köra med tandkräm istället för hårdvaxolja på sin köksbänkskiva. Han trodde mig inte när jag sa att det inte blir bra. Idag ringde han igen, frun vill separera, hon har blivit mint-allergiker.
Det är lätt ordnat!

Frun behöver bara börja borsta tänderna med hårdvaxolja i stället så är problemet löst.

Tyska: Hartwachs-öl låter gott och läskande i mina öron.
Eller i munnen snarare :)

I öronen har man väl nog med vax ändå.

Kattvovven skrev:
Ursäkta en gammal man men sa hon något om VAD som skulle separeras, tankarna går från smör till rymdkappslar, så för att om möjligt få stopp på denna tråd önskas ett förtydligande från början till slut hepp.
En liten fråga som belyser ett stort problem: Vad händer om man skall separera början från slutet. me_ve_25.gif

Två rep och en strepsil borde räcka.

LGG-01 skrev:
[h=3]Honung & Citron Sugtablett OK jag förstår !!!![/h]
Nej, du måste måla primära fackverket! Lyssnar du inte? Det är solsidan som gäller, och Freddan har tandvärk!

Kattvovven skrev:
Nej, du måste måla primära fackverket! Lyssnar du inte? Det är solsidan som gäller, och Freddan har tandvärk!
Där träffade jag min blivande fru 1973 kom inte och snacka om primära fackverk inte sekundära heller för den delen.

Vem f-----n är Freddan om det är den Freddan så kan han gärna ha tanvärk.

Fredan?

LGG-01 skrev:
Där träffade jag min blivande fru 1973 kom inte och snacka om primära fackverk inte sekundära heller för den delen.

Border collin Freddan.. Hunden!

Gör dom bordercollies med hjälp av fackverk nuförtiden?
Tänk vad de hittar på...

sluta me Fredan nu, de e ju Tirsdag!

LGG-01 skrev:

Du är inte särskilt snabb i vändningarna va, LGG-01.
(Betyder signaturen Lat Gammal och Gaggig förresten?)

Ni träffades 1973, dvs för 40 år sedan, och hon är fortfarande din blivande fru!

När skall du våga göra slag i saken. Har du inte vågat fria än alltså?
Bäst du skyndar dig, en vacker dag kan det vara för sent.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.