Hej,

Stötte på en märklig bugg nyss. Skulle svara på ett inlägg genom "Citera" och då fanns plötsligt mera text i "citatet" än i ursprungsinlägget. Dumpen är från Firefox men samma sak händer med Opera och Chrome.
skrapa.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Observera texten "(inte nödvändigtvis av dig utan rent allmän så ta inte åt dig)." som inte syns i originalinlägget men finns med i citatet.

Helskumt... :x

Det är för att lätta upp stämningen på BH så lägger forumet in lite mjuka kommentarer inom parentes.
(Eller en annan teori att w1shmast3r gjort inlägget med det inom parentesen men sedan editerat bort det direkt men "quote"-funktionen hämtar texten från det första)

Bezt skrev:
(Eller en annan teori att w1shmast3r gjort inlägget med det inom parentesen men sedan editerat bort det direkt men "quote"-funktionen hämtar texten från det första)
Den varianten tror jag inte stämmer eftersom mailet jag fick bör vara från det första (oediterade) inlägget som sparades och där finns inte "den extra texten".

Från mailet:
---Citat (Ursprungligen postat av Alfredo)---
Fast jag har sett en del "proffsjobb" som får mig att vilja byta ordet "givetvis" ovan mot "förhoppningsvis" eller "troligen"...:(
---Slut citat---
Det finns en liten klick av "proffs" som inte gör något vidare bra jobb.

Det finns en liten klick av hempulare som gör bra jobb och förstår innebörden av vad dom gör.

Jag tycker det är konstigt att dessa två argument ofta dras fram som nån slags måttstock.
De är bägge två ytterliggheter och är inte representativa för det stora hela.[bild]
Möjligen kan det vara så att "den extra texten" editerades in efteråt och av någon anledning inte syns i inlägget men syns när man citerar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.