Har inte hittat ngn given plats plats för detta så jag startar en tråd för det.
En del av bilderna på hadonejob.com är i alla fall byggrelaterade och man undrar, "hur tänkte dom nu?"
Bifogar även en bild på en garageport i Leuven, Belgien, jag fick syn på ikväll på väg tillbaka till hotellet, tror att han haft problem med parkerade bilar framför porten ...
En del av bilderna på hadonejob.com är i alla fall byggrelaterade och man undrar, "hur tänkte dom nu?"
Bifogar även en bild på en garageport i Leuven, Belgien, jag fick syn på ikväll på väg tillbaka till hotellet, tror att han haft problem med parkerade bilar framför porten ...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hobbysnickare
· skaraborg
· 341 inlägg
Ehhhh ... Detta känns väl förtroendeingivande? Absolut att jag klickar på länken längst ner.
Nej förresten, jag har ju inte Swedbank - dom måste blandat ihop adresser - skall man svara och be dom skicka för min bank istället??? :x
Nej förresten, jag har ju inte Swedbank - dom måste blandat ihop adresser - skall man svara och be dom skicka för min bank istället??? :x
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men det är ju faktiskt inte ett smack värre än många av oss här på bygga hus, som diskuterar vilken revolution det är för oss hemmapulare när metabo lanserar en skruvdragare med 5,4Ah batterier, och liknande...bjolo360 skrev:
Ah, det var därför jag kände en skavande känsla inombords när jag rått skrattade åt ängsliga kuddinredare!...thomasx skrev: