4 780 läst · 7 svar
5k läst
7 svar
Ram till inbyggd micro
De som gör den micron. Vad är det för märke? Kontakta en återförsäljare av det märket, eller generalagenten.
Den ingick när jag köpte min. Fast det är en inbyggnadsmicro, den ser förjäklig ut, utan ramen.
Det är inte så att husägaren snålat och köpt en vanlig micro och ställt i utrymmet?
Isf borde lokala plåtis kunna fixa till en ram mot lagom ersättning
Det är inte så att husägaren snålat och köpt en vanlig micro och ställt i utrymmet?
Isf borde lokala plåtis kunna fixa till en ram mot lagom ersättning
Tro mig, det finns ramar till många "vanliga" microvågsugnar. Har självt sålt sådana i ett tidigare liv.corre skrev:
Ja, det är modellspecifika tillbehör och finns som sagt inte till alla modeller. När jag jobbade med det var det LG, Panasonic och whirpool som hade flest.
Här är ett exempel www.tretti.se/tillbehor/lg-electron...vYCAAw&usg=AFQjCNHoj8LmgNswgfB5QVq8H0npwc6_mQ
Edit: elgiganten säljer denna vecka en micro med ram från hitachi i rostfritt för 1500.
Här är ett exempel www.tretti.se/tillbehor/lg-electron...vYCAAw&usg=AFQjCNHoj8LmgNswgfB5QVq8H0npwc6_mQ
Edit: elgiganten säljer denna vecka en micro med ram från hitachi i rostfritt för 1500.
Redigerat: