47 439 läst · 41 svar
47k läst
41 svar
Ett kök från Epoq tar form - före/efter samt byggbilder
Jätteimponerad! Vad fint! Gillar speciellt de egenhändigt fixade gallren.
Det är dock inte med särskilt imponerande snabbhet jag nu återvänder till tråden...
Här kommer några bilder när köket är så gott som klart. En hel massa småfix kvar som är så lätt att skjuta på framtiden när man väl är i full gång i köket...
Här kommer några bilder när köket är så gott som klart. En hel massa småfix kvar som är så lätt att skjuta på framtiden när man väl är i full gång i köket...
ginnfilt - hur tycker du Epoq köket är nu såhär efter snart 4 år - skulle du sätta in ett Epoq kök igen eller finns det skavanker i lådmekanismer luckor etc?
visst har du 60 skåp hela vägen och 30 dubbeldörrar i väggskåpen?
jag velar mellan 60 luckor och 30 luckor i mitt kök som kommer ha 4 60 skåp och ett 30 skåp.
visst har du 60 skåp hela vägen och 30 dubbeldörrar i väggskåpen?
jag velar mellan 60 luckor och 30 luckor i mitt kök som kommer ha 4 60 skåp och ett 30 skåp.
Medlem
· Västragötaland
· 273 inlägg
Klinkers, 495kr per platta eller kvm?
Fabrikat/modell? Skitsnyggt!
Fabrikat/modell? Skitsnyggt!
Imponerad jag också!
Den där Powerport grejjen var jädra smidig!
Den där Powerport grejjen var jädra smidig!
Oj, inlägg i den här gamla tråden, som jag släppt bevakningen på för länge sedan.
Jag kan meddela att köket har fungerat bra i drygt fem år, inga direkta brister att rapportera, varken på kök, vitvaror, powerportar eller annat. Det enda problemet jag kommer på är att i Siemens kyl/frys så har dräneringshålet för spillvatten från kylen korkat igen ett par gånger.
Nu är huset sålt och nya ägare tillträder om en månad. Vi ska bygga nytt med Trivselhus och jag ser fram emot ett helt nytt kök som jag inte behöver bygga själv... Allt har sin tid.
Jag kan meddela att köket har fungerat bra i drygt fem år, inga direkta brister att rapportera, varken på kök, vitvaror, powerportar eller annat. Det enda problemet jag kommer på är att i Siemens kyl/frys så har dräneringshålet för spillvatten från kylen korkat igen ett par gånger.
Nu är huset sålt och nya ägare tillträder om en månad. Vi ska bygga nytt med Trivselhus och jag ser fram emot ett helt nytt kök som jag inte behöver bygga själv... Allt har sin tid.