2 436 läst · 9 svar
2k läst
9 svar
En liten tankeställare
Efter att ha gått igenom näst intill alla trådar i denna kategori så ser jag att en stor del av husägare/renoverare har lyckats med att skaffa sig mera jobb...
Antingen så är det för lite att göra i deras projekt eller så kan det kanske vara ett så kallat "virus" som slår till när de skaffar sig ett hus.
Vad tusan är det jag pratar om? jo, små knoddar som tillverkas både här och där.:wow:
Så de som går i husköp tankar, bör de fundera på att ev. kanske kunna bli med smått, som en så kallad "biverkning" av husköpet?
Eller köps husen med baktanken att skaffa smått?
Hur som hälst så är det iaf en trevlig tillverkning!
Men visst får det en att fundera...
Antingen så är det för lite att göra i deras projekt eller så kan det kanske vara ett så kallat "virus" som slår till när de skaffar sig ett hus.
Vad tusan är det jag pratar om? jo, små knoddar som tillverkas både här och där.:wow:
Så de som går i husköp tankar, bör de fundera på att ev. kanske kunna bli med smått, som en så kallad "biverkning" av husköpet?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Märkligt resonemang.Mackin skrev:Efter att ha gått igenom näst intill alla trådar i denna kategori så ser jag att en stor del av husägare/renoverare har lyckats med att skaffa sig mera jobb...
Vet du något alls om hur antal barn per hushåll fördelar sig på lägenhetsboende och egnahemsboende?
Tror inte det nej.
För övrigt: Vad har du tänkt att vi skall göra åt saken?
Inte bygga hus eller inte skaffa barn?
Skål!
Inte skaffa barn såklart! Dom kostar multum, bajsar skriker och bråkar, du måste passa dom i 18år, sen flyttar dom och ringer aldrig och du oroar dig i 18 år till.
Tänk hur många fina maskiner man kan köpa UTAN barn
Tänk hur många fina maskiner man kan köpa UTAN barn
Jag hade en bekant i skolan där föräldrar räknade ut kostnaden för sitt barn. Allt mellan toapapper och oxfilé...Kattvovven skrev:
Men nu förtäljer inte historien om barnet fick betala tillbaka " skulden"
Fast en anledning till att vi skaffade hus var att det blev billigare per rum sas. Ja, det var nog tom billigare utan att räkna antalet rum.
Redigerat:
Jag känner en som fick ett block när han fyllde 18 med ALLA utgifter sedan födseln som pappan tyckte han skulle betala. "1 skruv" "3 spikar" "ett trasigt reklamglas McDonalds". :/charta77 skrev:
Liknande trådar
-
Fläkt eller element för underhållsvärme i liten oisolerad stuga
Fritidshus -
Sitter avloppsslangen rätt? Liten glipa
Badrum -
Bästa sätt att snöröja liten gård, uppfart, parkeringar
Trädgård allmänt -
Renovera ytterdörrhandtag, sliten mässing
Fönster & Dörrar -
Bygga en liten köksö med två sittplatser i en lägenhet
Möbelsnickeri