3 447 läst · 5 svar
3k läst
5 svar
Duktig plattsättare i Stockholm ni kan gå i god för
Hej,
Om det redan finns en tråd om detta får ni gärna länka mig dit. Har sökt utan framgång nämligen.
Söker plattsättare i stockholm som ni litar på. Kikade i BKR's lista och det finns ju en del minst sagt. Så jag hoppas att några av er har tips på personer man inte behöver räkna med ska bli fel eller tjafs. Herderliga hantverkare med yrkesstolthet helt enkelt.
Tackar
Om det redan finns en tråd om detta får ni gärna länka mig dit. Har sökt utan framgång nämligen.
Söker plattsättare i stockholm som ni litar på. Kikade i BKR's lista och det finns ju en del minst sagt. Så jag hoppas att några av er har tips på personer man inte behöver räkna med ska bli fel eller tjafs. Herderliga hantverkare med yrkesstolthet helt enkelt.
Tackar
Jag vet en som jag litar så mycket på att ingen annan någonsin kommer få sköta varken badrum eller kök åt mig
JLKakeldesign, Jimmy. Duktig, och gör det där lilla extra han inte behöver egentligen.
JLKakeldesign, Jimmy. Duktig, och gör det där lilla extra han inte behöver egentligen.
Hej Genväg, jag har försökt komma i kontakt med en firma men de har än inte lyckats ta sig till mig. Det är utmanande att boka en tid och sedan hålla den
Men nytt försök tredje gången imorgon. Kan rapportera hur det gått om personen är vänlig och dyker upp.
Mvh
Men nytt försök tredje gången imorgon. Kan rapportera hur det gått om personen är vänlig och dyker upp.
Mvh
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 4 838 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 4 838 inlägg
Min son har gjort badrum och tvättrum till detta anlitande han Hertzmans Byggservice och med den firman är han helnöjd, lite dyrare, dock inget ocker, de är snabba och bra.
Hertzmans Byggservice AB
Lodjurets gata 271
136 64 HANINGE
Telefon: 08-7777927 Mobil: 070-5534673
Hertzmans Byggservice AB
Lodjurets gata 271
136 64 HANINGE
Telefon: 08-7777927 Mobil: 070-5534673
Liknande trådar
-
Tips på duktig arkitekt för gammalt hus i Stockholmsområdet
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -