42 810 läst · 122 svar
43k läst
122 svar
Bättre priser på LED downlights
Jag har beställt i flera olika omgångar från Kina under det senaste året (drygt). Har enbart positiva erfarenheter, har aldrig betalat vare sig tull eller moms. Har alltid klippt medlevererad driver och kör enbart med jolly pro. Har installerat totalt 24 led spottar på 5 olika "ställen". Alla fungerar mycket bra!
Köpte 6 lots av SL-D108-3D = 24 st. Behöver just nu 21 st men skall inom 1 år installera ett 20-tal till så fungerar dessa bra blir det en liknande beställning till.parper skrev:
Har också för avsikt att klippa driver som är med och köra Malmbergs 9974068 LED-Multidriver, 2x25W, MB.
Vad skiljer 3D från de övriga? Ser ju att 3B är "standard". 3C kan vinklas. Men vad har 3D för extra egenskap?ThomasN skrev:
Utan att veta säger jag att den ser annorlunda ut i frontglaset/frontplasten. Annars tror jag den är samma som 3B. Vet dock inte..jaso skrev:
Edit: Lägger till en till bild på denna där man också ser tydligt att den inte är likadan som 3B.
Redigerat:
Finns det inga vita?
95 procent av världens alla tak är vita, varför finns det då inga att köpa på ebay eller ovanstående länkar (3x1w lågbyggande)... Konstigt.
Redigerat:
Tycker också det är jävligt konstigt.Först fanns det ju inte vita dimmbara 9w men när man mejlade ett par på ebay så fixxa dom det ju hur lätt som helst till riktigt bra pris.dom la även upp på ebay det man ville ha.så fråga någon bara som är top rated seller om han kan fixxa vita 3x1w recessed led så ska det nog komma upp på ebay skall du se till bra pris.