1 994 läst · 6 svar
2k läst
6 svar
Bra ledarmaturer till relax/badrum?
Någon som har tips på bra led-lampor som lyser varmvitt och går att dimma?Har funderat på att sätta det i min blivande relax/badrum. Det verkar skilja SÅ i ljus
på olika armaturer så gärna någon som har erfarenhet?...hur många bör man sätta?
//
M
på olika armaturer så gärna någon som har erfarenhet?...hur många bör man sätta?
//
M
man kan säga att det är två rum. ~10kvm vardera. Det ena kommer bli bastu/relax och det andra badrum. Jag kommer nog sänka taket max ~ 5-7cm....Sen måste jag ju ha en IP klassad spot i själva dusch-taket.
Har du några bra förslag?
//
M
Har du några bra förslag?
//
M
Jag håller på att importera massa tester för mitt husbygge som jag, om de visar sig vara något att ha funderar på att ta in i parti och sälja via mitt företag.trojlee skrev:
Det handlar om div. typer av led-downlights, flood-lights, trapp-leds, mur-leds, trädgårdsgång-leds m.m.
Garantin de erbjuder är 3 år och i bästa fall så kanske jag kan sälja t.ex. led-downlights för 230v på 3 W, 320 lumen, 45/60 graders spridning, dimbara, vita eller rostfria för ca 300 kr inkl moms.
Jag vet inte vad de ligger på i butiken riktigt, dock. Men eftersom tekniken är ny passar leverantörer i sverige och övriga europa på att ta ordentliga påslag som för länge sedan försvunnit på t.ex. datormarknaden där priserna i Kina inte skiljer sig mkt från de i Europa.
Detta är bara min misstanke, dock
Men när jag har testat dem ordentligt och byggt mitt hus kommer det vara sent 2012 först
Nu har jag inte importerar led. Men jag när jag beställer så gör jag det genom denna sida.trojlee skrev:
www.alibaba.com. Snabba leveranstider typ 5 dagar.