1 661 läst · 10 svar
2k läst
10 svar
Hysteriskt rolig tråd!
När ska man ringa en elektriker?
Nivån på BH är ju oftast fenomenalt hög och mogen. Men ibland kan de lite mindre städade svaren på andra forum vara grymt kul läsning. Tror det börjar ta sig på andra eller tredje sidan:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196256
Nivån på BH är ju oftast fenomenalt hög och mogen. Men ibland kan de lite mindre städade svaren på andra forum vara grymt kul läsning. Tror det börjar ta sig på andra eller tredje sidan:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196256
Renoverare
· Gävleborg
· 8 164 inlägg
"Ska du koppla in uttaget med en stickpropp? Varför drar du inte bara kabeln fram till uttaget du tänkt mata från och kopplar in dig på det? Och koppla inte in med en stickpropp."
"Därför att det då bara återstår ett uttag i det rummet. Hur skulle jag "koppla in mig på" det andra uttaget utan att stjäla ett av dess uttag?"
Haha!
Edit: "sen gjorde han så att han tog en sladd och körde in de små sladdarna "i" den stora sladden i hålen i det gamla uttaget"
"Därför att det då bara återstår ett uttag i det rummet. Hur skulle jag "koppla in mig på" det andra uttaget utan att stjäla ett av dess uttag?"
Haha!
Edit: "sen gjorde han så att han tog en sladd och körde in de små sladdarna "i" den stora sladden i hålen i det gamla uttaget"
Redigerat:
Att folk bara fortsätter förklara för honom. Det var ju inga små tveksamheter ...
ha ha sedan sätter han uttaget 90 grader fel, hur bra som helst.....suck.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Jag får inte posta på sporthojsforumet,
annars hade jag självklart (liksom alla ni andra) rekommenderat Nyteknik att
antingen ringa en elektriker eller ringa 0771-87 00 87
Rys!
annars hade jag självklart (liksom alla ni andra) rekommenderat Nyteknik att
antingen ringa en elektriker eller ringa 0771-87 00 87
Rys!
Liknande trådar
-
Vad göra vid trolig skada på taket efter ett träd?
Tak & Vind -
Trädäck för en orolig själ
Altan & Uteplats -
Rolig tråd :) Bör man handla på Byggmax eller Beijer?
Byggmaterial & Byggteknik -
Avslutad: Roligare i trädgården med mastig multi-tool
Tävling -
Litet, roligt och annorlunda fruktträd?
Häckar, Buskar & Träd