2 772 läst · 8 svar
3k läst
8 svar
åkgräsklippare
Ska jag vara ärlig så tror jag inte så många sitt med reservdelsprislistor på ett verktygsforum en lördagkväll, nog även tveksamt om du frågat i gräsklipparforumet.
Är det inte enklare o mer exakt att ringa din trädgårdsmaskinsbutik på måndag så får du ett korrekt svar och dom kan ta hem den samtidigt.
Är det inte enklare o mer exakt att ringa din trädgårdsmaskinsbutik på måndag så får du ett korrekt svar och dom kan ta hem den samtidigt.
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
Remmen till kraftuttagen på en Stiga villa kostar 475 spänn men det var ju inte svar på frågan.
P
P
Bara för att du sa så tar jag en paus i fotbollstittandet/matlagandetNimajneb skrev:
Originalremmen har tre olika artikelnummer beroende på var man kollar. Profilförpackad med Jonseredslogga på kartongen har art. nr. 5310131-45, med Husqvarnalogga 5310050-13 och oprofilerad (även det nr som är tryckt på själva remmen) art. nr. 5065449-01.
Kostar ca 150:- inkl moms och ska finnas hemma hos iaf hos alla Husqvarnahandlare då det varit likadan rem till många modeller och årsmodeller av Husqvarna Rider.
Liknande trådar
-
Stannar när den bli varm, Stiga åkgräsklippare sd 9812
Trädgårdsmaskiner -
Varför dör min åkgräsklippare när jag lägger i växel?
Trädgårdsmaskiner -
Problem med åkgräsklippare
Trädgårdsmaskiner -
Husqvarna åkgräsklippare rider 160 awd
Trädgårdsmaskiner -
Åkgräsklippare startar ej efter oljespill.
Trädgårdsmaskiner