861 läst · 6 svar
861 läst
6 svar
Timeout för att redigera?
Kan man inte tänka sig att öka den åtminstone litegrann?
Jag är kanske udda men jag brukar läsa mina egna inlägg efter att jag postat för att se hur dom ser ut.
Ser jag nåt simpelt stavfel brukar jag rätta dom men har det gått för lång tid så syns det som "senast redigerat" eller vad där står.
Jo jag vet att man kan läsa innan man skickar men i alla fall
Jag är kanske udda men jag brukar läsa mina egna inlägg efter att jag postat för att se hur dom ser ut.
Ser jag nåt simpelt stavfel brukar jag rätta dom men har det gått för lång tid så syns det som "senast redigerat" eller vad där står.
Jo jag vet att man kan läsa innan man skickar men i alla fall
Det var ju med ett sätt att tackla problemet men inte riktigt så jag menade
Kör själv vbulletin på ett annat forum sen över 10 år tebaks eller vad det kan va och vet att inställningen fanns då och att den förmodligen inte försvunnit i nyare versioner.
Sen kan man ju alltid styra allting själv ifall man går genom templates och php-scripts.
Kör själv vbulletin på ett annat forum sen över 10 år tebaks eller vad det kan va och vet att inställningen fanns då och att den förmodligen inte försvunnit i nyare versioner.
Sen kan man ju alltid styra allting själv ifall man går genom templates och php-scripts.
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Vi har haft problem med användare som av någon anledning ställer frågor och raderar sin fråga efter man har fått svar (lämnar alltså ett tomt inlägg). När det hade hänt ett par gånger ändrade vi våra inställningar så att man får stå för det man har skrivit. Du kanske kan stå ut med några stavfel här och där?
Jag tror att vi har det problemet här för att det ibland är juridiskt känsliga frågor eller kanske grannarna som man har problem med. Man vill fråga, men man vill inte att någon ska se att man har frågat.
Jag tror att vi har det problemet här för att det ibland är juridiskt känsliga frågor eller kanske grannarna som man har problem med. Man vill fråga, men man vill inte att någon ska se att man har frågat.
Liknande trådar
-
Verktyg/redskap för att jämna till grusplan
Trädgård allmänt -
Slipat balkonggolv. Vilken olja för att få bäst lyster och utseende?
Altan & Uteplats -
Hur förhålla sig till svartbyggd tvättstuga utan våtrumsintyg?
Tvättstuga -
Varför är dörren trög att stänga?
Fönster & Dörrar -
Reparation i badrum - vem ansvarar för avstängning av vatten i BRF?
Vatten & Avlopp