byggare henke skrev:
paul-staffanstorp. du får använda hjärnan och tänka själv.

Tycker du kan bespara din otrevliga attityd till andra människor för har du inget konkret att komma med som påvisar att dina ideér är bättre än det som är speciellt framtaget för ändamålet så måste jag ju nog anse din trovärdighet som väldigt väldigt låg tyvärr...

Tycker faktiskt att om man påstår någotnting så bör man ju kunna förklara sig också om någon ber vänligt om en motivering...

Att bara skriva "faktiskt bättre med plastmatta." utan en enda motivering och sedan tillägga "svårt att svetsa utan riktiga grejer." tyder ju nästan på att du är golvläggare som jobbar med plastmattor och därför vill prata för ditt... :S

Personligen måste jag säga att jag litar bättre på de framtagna läckageskydden som är helgjutna i ett stycke UTAN skarvar än på en plastmatta med skarvar och kanske dåligt gjorda svetsningar av någon som inte har de "riktiga grejerna"... :rolleyes:;)

Tilläggas kan ju också att läckageskyddet ska sticka fram framför maskinerna för att läckaget ska kunna upptäckas...
Blir ju skitsnyggt med en plastmatta ovanpå ett klinker eller ett junkersgolv måste jag säga... :x

NOT !

Redigerat:
B
du brukar va bra på förstå va andra menar därför skrev jag så
kanske är bättre nu men plast vill gärna gå sönder före du får läckage. på grund av att man städer och drar ut maskiner.
plast mattan håller bättre

och skriv inte texter med "NOT!"
jag har tyckt bra om dig men det är fjortis fasoner.

T
Förstå verkligen inte varför ett plastkar skulle vara ömtåligare än en plastmatta, borde vara tvärtom då mattan är mjukare.

B
helt olika plaster i mattan och skydden. börjar med att dom lossnar i framkant och skadas antingen när maskinen trycks ingen eller tas ut nästa gång

byggare henke skrev:
kanske är bättre nu men plast vill gärna gå sönder före du får läckage. på grund av att man städer och drar ut maskiner.
plast mattan håller bättre

och skriv inte texter med "NOT!"
jag har tyckt bra om dig men det är fjortis fasoner.
Blev bara lite irriterad på din formulering då jag inte kan anse det som ett speciellt trevligt ordval samtidigt som jag har svårt att se att det skulle vara bättre och snyggt blir det ju faktiskt inte heller kan jag tycka...
Av denna anledning är det inte så lätt att förstå vad du syftar på när du menar på att det är bättre.

byggare henke skrev:
helt olika plaster i mattan och skydden. börjar med att dom lossnar i framkant och skadas antingen när maskinen trycks ingen eller tas ut nästa gång
Frågan är ju hur många gånger folk drar ut diskmaskinen för att städa bakom den... ;)
Visst finns det de som drar ut kylen men de är faktiskt lätträknade de också... :|

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.