raderingstest

flommy, uppenbarligen funkade inte ditt inläggsraderingstest;)

Syns raderingen för vanliga medlemmar, tro?

Menar du att Nimajneb är en ovanlig medlem?
Jag tror jag är vanlig och jag ser denna tråd iaf.

Det vet vi inte för vi helt vanliga enkla simpla medlemmar vet inte vad som stod där innan något raderades.... :)

Bezt skrev:
Menar du att Nimajneb är en ovanlig medlem?
Jag tror jag är vanlig och jag ser denna tråd iaf.
Givetvis. Ingen vanlig normal medlem väljer en sådan avatar.

Jo, Flommy håller på att ta fram en funktion som gör det möjligt att visa ett meddelande där ett raderat inlägg har varit. Du ska alltså se ett raderat inlägg, under Flommys första inlägg, med infon att jag har raderat det och en angiven inledning. Äh, jag loggar in som en testanvändare, så ser jag själv. :S

MathiasS skrev:
Det vet vi inte för vi helt vanliga enkla simpla medlemmar vet inte vad som stod där innan något raderades.... :)
Något stod ju helt säkert där tidigare m,en nu är vi ju bara en grå brölande massa helt utan identitet:(

Men vi vanliga simpla trälar får väl lufsa oss fram genom livet totalt själlösa och utsuddade:rolleyes:

Marlene raderade fast det står Pers namn där?
Fattar noll.

Det var jag som gick in och "om-raderade" Marlénes radering som misslyckades.

Vi har fått kritik för att vi modererar i det tysta och tar bort inlägg utan att ge någon förklaring till varför. En anledning till detta är att det inte har gått att välja om en radering ska synas eller inte. Vi har nu fixat så att det går att kommentera raderingen och låta det raderade inlägget ligga kvar så att man lättare förstår vad som har hänt och varför.

Och många raderade inlägg tillhörande en medlem ger ett svar på hans hennes trovärdighet/lämplighet.

Smart.

Synd att inläggets nr tas bort med.

kamilenski skrev:
Synd att inläggets nr tas bort med.
Jag håller med dig men inläggets nummer till höger (#11) är inget annat än numret i tråden. Inlägget har också ett "riktigt nummer" men det syns bara när man går med musen över den grå raden på ett raderat inlägg.

Hur många inlägg finns det på BH??

1 233 979 st står det på 1a forumsidan

Men om jag hoovrar över det deletade inlägget ovan så står det
1 253 788 st

Detta blir klart bättre, nu saknas det bara att moderatorerna startar en tråd i feedback när de bannar en etablerad användare med information om varför och sen låser den tråden så ingen diskussion uppstår.

Själv orkar jag inte PMa om sådana saker men det gnager lite i bakhuvudet varför en del blivit bannade.

Bra förslag Bezt, det ska jag göra!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.