1 294 läst · 25 svar
1k läst
25 svar
Test
Sida 1 av 2
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Syns raderingen för vanliga medlemmar, tro?
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Jo, Flommy håller på att ta fram en funktion som gör det möjligt att visa ett meddelande där ett raderat inlägg har varit. Du ska alltså se ett raderat inlägg, under Flommys första inlägg, med infon att jag har raderat det och en angiven inledning. Äh, jag loggar in som en testanvändare, så ser jag själv. :S
Något stod ju helt säkert där tidigare m,en nu är vi ju bara en grå brölande massa helt utan identitetMathiasS skrev:
Men vi vanliga simpla trälar får väl lufsa oss fram genom livet totalt själlösa och utsuddade
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Det var jag som gick in och "om-raderade" Marlénes radering som misslyckades.
Vi har fått kritik för att vi modererar i det tysta och tar bort inlägg utan att ge någon förklaring till varför. En anledning till detta är att det inte har gått att välja om en radering ska synas eller inte. Vi har nu fixat så att det går att kommentera raderingen och låta det raderade inlägget ligga kvar så att man lättare förstår vad som har hänt och varför.
Vi har fått kritik för att vi modererar i det tysta och tar bort inlägg utan att ge någon förklaring till varför. En anledning till detta är att det inte har gått att välja om en radering ska synas eller inte. Vi har nu fixat så att det går att kommentera raderingen och låta det raderade inlägget ligga kvar så att man lättare förstår vad som har hänt och varför.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Detta blir klart bättre, nu saknas det bara att moderatorerna startar en tråd i feedback när de bannar en etablerad användare med information om varför och sen låser den tråden så ingen diskussion uppstår.
Själv orkar jag inte PMa om sådana saker men det gnager lite i bakhuvudet varför en del blivit bannade.
Själv orkar jag inte PMa om sådana saker men det gnager lite i bakhuvudet varför en del blivit bannade.
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Bra förslag Bezt, det ska jag göra!