shadowfire skrev:
ah men du måste ha god byggvana överlag i sådana fall? det är sjukt bra resultat på så korta tider, mkt bättre än vad oss gemene man orkar och mäktar med att bygga.. otroligt imponernade, men dåliga samvetet kvarstår ;)
Har ganska lätt för mej ang praktiska saker tycker dessutom att det är kul, skulle aldrig ge mej på något liknande annars.....

...kanske bra med lite dåligt samvete...så att det finns anledning att släpa sig ur soffan:D
 
Har i dag mest håll på med små saker som nästan inte syns men tar en evig tid, tex lister, foder och socklar.
Har prov målat lite också, mest för att se om det funkar...

DSC00382.jpg

DSC00384.jpg

DSC00383.jpg
 
Ser kanon ut, Sånt där tar en massa tid, Men visst ser det så mycket färdigare ut på en gång när man får upp lister, foder å socklar :) Du har ju bra stång där sen så du kan göra push ups ;) haha
 
martin_johanssonn skrev:
Ser kanon ut, Sånt där tar en massa tid, Men visst ser det så mycket färdigare ut på en gång när man får upp lister, foder å socklar :) Du har ju bra stång där sen så du kan göra push ups ;) haha
Tackar:)

Ang push ups....kommer inte att hända...alldeles för lat, träning är inget för mej:)
 
Hmm, lat var kanske inte rätt ord...
 
RoTe
Chins heter det väl ändå... Push ups gör man på golvet. :p

Åter till ämnet... Jag tycker det ser RÅTUFFT ut! Så där skulle jag vilja bo! :cool:
 
Fixade ett tillfälligt golv i kök/v-rum i väntan på att det blir tid för det, har lite annat som ska fixas först, ventilation, loft gången, Dodge-48, panel utvändigt, fönster, altan osv....

DSC00389.jpg
 
Var ute i garaget en stund i kväll för att börja montera elcentralen, gick bra till en början för att sedan upptäcka att jag inte hade allt matrl:( jaja fick ihop det så det funkar och får väl kompl vid ett senare tillfälle...

DSC00273.jpg
 
Har du rakat dig nu?
 
Har inte läst alla dina sidor men måste fråga
kommer du bygga så här en gång till?
 
råspåntan skrev:
Har du rakat dig nu?
Nja...men jag har klippt mej:)
 
råspåntan skrev:
Har inte läst alla dina sidor men måste fråga
kommer du bygga så här en gång till?
Tror att mitt nästa hus blir ett stenhus....
 
Årets sista insats....

Gott nytt år på er allihopa.....och så tar vi nya tag nästa år:D

DSC00274.jpg
 
Gott Nytt byggahusår! ;)
 
Shit du är ju inte normal, gud vad skönt att se att det finns sådana människor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.