Hej,

Någon som vet om webbutiken BilligtVVS är en sereiös firma?

/T

Webadress?

Gissa! ;)

billigtvvs.se

/T

Det finns ju tydliga köpvillkor och bra kontaktinformation på deras hemsida.
Sedan kanske betalningsvillkoren verkar lite tuffa med mycket efterkrav.
Företaget verkar inte vara så stort, då det verkar drivas som enskild firma.

Tips!
När du anger webadresser eller länkar, så klicka på knappen för "Infoga länk" som finns strax ovanför textfönstret.

Snailman
Nån som handlat där?

ska ha

brunnsbotten innerdiameter 400

och anborrningsmanchetter diam 110

för att kunna göra egna samlingsbrunnar av vägtrumma med di 400mm

http://www.billigtvvs.se/?pid=1&prodid=4108&pcid=911

http://www.billigtvvs.se/?pid=1&prodid=4105&pcid=910

ska inte ha så väldigt mycket ett par tusen max, så efterkrav känns lite dyrt, men kanske faktura kan vara bättre men problemet är oxå att grejorna helst ska levereras på annan ort än där jag bor...

har inte hittat sådana någon annanstans... (men har nån tips så....)

M
Själv brukar jag handla VVS hos http://www.maniarmatur.se/ Bra bemötande, bra service, aldrig haft några problem med dom..

magentis.

Beställde golvvärmeslang, shunt samt tillbehör från billigtvvs.se häromdagen. Igår dök grejerna upp, hela och rena, utan konstigheter.
De svarar snabbt på mail om var man kan hitta datablad och installationsanvisningar för de olika produkterna.

Så det verkar vara ett företag att lita på.

Snailman
tack för infon, har inte hunnit beställa ännu, men nu är det hög tid...

Jag har idag sökt svar min beställning utan att lyckas.

Jag beställde till slut lite prylar från dem. Fick leveransen nästa dag hem till dörren via schenker. Snabbt och enkelt. Jag köpte en toalett med fixtur och några blandare.
Jag mailade dem RSK numret innan och fick svar på vad sakerna kostade som dom inte hade på hemsidan. Detta tog dock några dagar längre eftersom dom var tvugna att beställa hem det.
NÖJD.

/T

Drar upp den här tråden igen eftersom de har mkt bra priser på golvvärme. Är det någon mer som har något att säga om dom? Det känns sådär att beställa för 30000 från en liten okänd webfirma men om man får läsa om andra som har gjort det så ökar ju möjligheten att jag slår till.

Jag beställde lite rör och kopplingar för att dra om på muggen. Halva priset på rör kontra Jula, biltema och claesohlson, snudd på halva på kopplingar. Bra pris helt enkelt. Prylarna kom snabbt, hämta ut hos schenker (annars så skulle det lev hem men jag är inte hemma 7-4). Det enda som kan vara ett minus är orderavgiften på 200kr, tillkommer alla beställningar oavsett storlek. Så se till att räkna igenom innan du beställer, saknar du en koppling blir den 200kr dyrare om du bara beställer den.

d^_^b

Dr.SiC skrev:
Drar upp den här tråden igen eftersom de har mkt bra priser på golvvärme. Är det någon mer som har något att säga om dom? Det känns sådär att beställa för 30000 från en liten okänd webfirma men om man får läsa om andra som har gjort det så ökar ju möjligheten att jag slår till.
Du kan ju ta in konkurrerande priser från Rinkabyrör och Sigro

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.