1 898 läst · 12 svar
2k läst
12 svar
Trädgårdsarkitekt online?
Det är nog dom priserna man får räkna med om det ska vara folk med examen och som tar det vitt genom ett bolag.
Man sparar med lätthet in dessa pengar genom att plantera klokt och enligt en vettig ritning.
Min kontakt är dock billigare.
Man sparar med lätthet in dessa pengar genom att plantera klokt och enligt en vettig ritning.
Min kontakt är dock billigare.
Jag förstår att det kostar så mycket. men när allt annat ska renoveras så känns det ju inte som att man kan lägga massor av pengar på trädgården.
Jag blir bara tokig på att alla mina perenner är i en bunke i mitten och hade bara velat hitta ett hörn att börja i så jag vet vart jag ska flytta sakerna.
http://fiaskatter.blogg.se/
Jag blir bara tokig på att alla mina perenner är i en bunke i mitten och hade bara velat hitta ett hörn att börja i så jag vet vart jag ska flytta sakerna.
http://fiaskatter.blogg.se/
Det finns ju sannerligen möjligheter att få det fint.
Mitt råd är att styra upp en hel plan för trädgården, ha den sedan som riktlinje under dom kommande 10 åren.
Då kommer det bli jättefint och pengarna som vi nämner blir i princip ett krogbesök mindre om året.
Vill du ha mer hjälp med ritningar så får vi ta det genom pm.
Mitt råd är att styra upp en hel plan för trädgården, ha den sedan som riktlinje under dom kommande 10 åren.
Då kommer det bli jättefint och pengarna som vi nämner blir i princip ett krogbesök mindre om året.
Vill du ha mer hjälp med ritningar så får vi ta det genom pm.
Naturligtvis, men jag har inte tänkt att köpa så mycket nya blommor och buskar.JK skrev:
Jag har redan en hel del perenner som behöver mer utrymme.
Svårt att förstå vilken guldgruva man egentligen sitter på när man har en trädgård full med perenner.
Säkert därför förgående husägare förra sommaren kom och lurade av mig 1 rhododendron, ett antal liljor och pioner. 10 sopsäckar tog hon med sig.
inte alltid roligt att vara en feg 22 åring.
Liknande trådar
-
Landskapsarkitekt/ trädgårdsarkitekt Borlänge
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -
Filteronline.net
Ventilation -
Hur ansluter man en Thermia Optimum 10 RF till Thermia Online?
Värme allmänt -
Hittar inte packning online.
Trädgårdsmaskiner -
Bli din egen trädgårdsarkitekt – få grannarna att häpna
Artikelkommentarer