16 896 läst · 82 svar
17k läst
82 svar
Avfallskvarn och hur mycket mer avfall
Sinks-Taps - dessa vet jag skickar till Sverige, beställning måste dock lämnas per telefon.kamilenski skrev:
Wastedisposershop - enligt websida endast inom UK
TapsUKcom - varit i kontakt med dessa tidigare och de skickar gladeligen till Sverige om man informerar dem innan
Det finns många andra också, en hel del som inte leverar utanför UK men låter dig hämta på lagret. En lösning då är att beställa frakt själv (parcel2go.com f.ex) som hämtar på dörren, alternativt att man anlitar en freight forwarder.
DU är underbar Tackar och bugar!emigrating skrev:Sinks-Taps - dessa vet jag skickar till Sverige, beställning måste dock lämnas per telefon.
Wastedisposershop - enligt websida endast inom UK
TapsUKcom - varit i kontakt med dessa tidigare och de skickar gladeligen till Sverige om man informerar dem innan
Det finns många andra också, en hel del som inte leverar utanför UK men låter dig hämta på lagret. En lösning då är att beställa frakt själv (parcel2go.com f.ex) som hämtar på dörren, alternativt att man anlitar en freight forwarder.
När jag sist pratade med dem (mitten av Mars) var de behjälpliga med leverans hit iallafall.. Men men, en annan eBay säljare som skickar utomlands är kitchensinks4less.
Annars ringer du Sinks-Taps som faktiskt är billigast av de fyra jag listat. Eller skickar PM till mig så kan jag evt. ta hem en åt dig med nästa pall från England.
Annars ringer du Sinks-Taps som faktiskt är billigast av de fyra jag listat. Eller skickar PM till mig så kan jag evt. ta hem en åt dig med nästa pall från England.
Tackar. Ska försöka ordna det själv. Går det ej, pmar jag dig!emigrating skrev:När jag sist pratade med dem (mitten av Mars) var de behjälpliga med leverans hit iallafall.. Men men, en annan eBay säljare som skickar utomlands är kitchensinks4less.
Angående att handla Insinkerator från UK. Jag luskade fram att strömmen är samma (förutom en liten adapter från kjelle), men är det för övrigt samma standarder? Jag antar att svaret är ja, men jag vill vara helt säker innan jag beställer =)
Otroligt vad man sparar, åtminstonde för den dyrare Evolution 200 modellen.
Enda anledningen till att en markbädd skulle ta stryk av en avfallskvarn är att man har en undermålig slamavskiljare. Då har man visserligen problem oavsett avfallskvarn eller ej.Suhagg skrev:
Det är samma. Lycka till!apanloco skrev:Angående att handla Insinkerator från UK. Jag luskade fram att strömmen är samma (förutom en liten adapter från kjelle), men är det för övrigt samma standarder? Jag antar att svaret är ja, men jag vill vara helt säker innan jag beställer =)
Vet inte om det är nytt, men Sinks-Taps kräver numera pga problem med kreditkortsbedrägeri att man snail-mailar in ett "official bank statement" som visar att VISA-kortet är kopplat till min adress. Nordea har inte kunnat hjälpa mig än med detta än (både besökt ett kontor och ringt), så än har jag inte lyckats beställa. Meanwhile, om någon har lyckats beställa avfallskvarn från något annat billigt ställe som inte krånglar till saker så berätta gärna!
Av mig krävde dom kopia på 3 olika räkningar med min adress och namn på så att dom viste att grejorna skickas till kortsägaren.apanloco skrev:Vet inte om det är nytt, men Sinks-Taps kräver numera pga problem med kreditkortsbedrägeri att man snail-mailar in ett "official bank statement" som visar att VISA-kortet är kopplat till min adress. Nordea har inte kunnat hjälpa mig än med detta än (både besökt ett kontor och ringt), så än har jag inte lyckats beställa. Meanwhile, om någon har lyckats beställa avfallskvarn från något annat billigt ställe som inte krånglar till saker så berätta gärna!
Skicka (email/fax borde fungera) kopior på några räkningar el.likn. så går det nog fint ska du se. Annars finns det en del på eBay som säljer internationellt (faktiskt också billigare). Alternativt har jag några stycken på "lager" för närvarande som vi säkert kan göra en deal på.
Ja. Det var en fax jag fick använda...emigrating skrev: