Försökte läst på forumet om va folk tycker om AEG's verktyg, men fick inte en enda träff :O
Finns de ne anledning till de eller?
Hitta deras Kap-gir såg å den ingav ett himla gott förtroende.. nån som har nått att säga om den ?

Jag gillar aeg-prylar väldigt mycket, men har ingen erfarenhet av just den sågen.
Men min fjuttdragare är kanon, även sticksågen, cirkelsågen, grovdammsugaren.......

Jag har en AEG borrhammare som är väldigt bra och har fungerat länge, likaså skruvdragaren med 2 batterier är kanon. Skulle inte tveka att köpa mera AEG grejer men har ingen såg så jag vet inget om just den.

Underbart med så snabba svar :D
Hitta äntligen ett pris på den, dyyyr :p 8700
PS 305 DG men fin är den .
Har fått för mig att jag vill kunna gira minst 45 åt båda hållen å vill ha en stor klinga. värt de eller är man ute å cyklar nu igen??

Tom73 skrev:
Försökte läst på forumet om va folk tycker om AEG's verktyg, men fick inte en enda träff :O
Finns de ne anledning till de eller?...
Ja, anledningen är att forumets sökfunktion inte fixar sökord som är kortare än fyra bokstäver... gör så här istället.

Ja den är dyr tyvärr, alldeles på tok för dyr för mig, så jag klamrar mig fast vid min biltema såg.

Har Aeg skruvdragare, köpt på rea chuck i metall, fungerat fint för det jag gör.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.