Är det någon därute som har och byggt classic 185 från Lb-hus?
Kan ni dela med er av era erfareneheter? Positiva, negativa.

Har letat på forumet men hittar inte mycket om det huset.

Om ni har bilder vore det kanon, ni får gärna PM-a mig.

All info uppskattas

:)

Är det inte helt nytt? Jag tror inte det finns något färdigt ännu. Vi bygger Talltitan och har bilder på www.salstatosee.blogspot.com Det är väl ungefär samma detaljer på husen antar jag.

carinpeter skrev:
Är det inte helt nytt? Jag tror inte det finns något färdigt ännu. Vi bygger Talltitan och har bilder på www.salstatosee.blogspot.com Det är väl ungefär samma detaljer på husen antar jag.
Classic-serien är gamla Ugglan. När vi inledde samtal med LB någonstans i april 09 gjordes serien om till Classic, några planlösningar försvann, man höjde standardtakhöjd samt började "tillåta" mera förändringar.

Classic 185 har jag för mig blev någon blandning mellan två Ugglor.

Iaf, vi bygger en 185a med den öppna planlösningen och oinredd övervåning. Huset restes 30/3-10 och i dagarna håller elektrikern på med sitt. Tyvärr många veckor kvar till inflytt. Hittills har det rullat på bra, försenade delmoment i processen har det dock tyvärr blivit. Det som berott på LB har de kompenserat för.

Hittills är vi väl så nöjd man kan vara innan slutet är nått. Säljaren har skött sitt jobb, byggarna verkar kunna sitt.

Några specifika frågor TS har?

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.