Hejsan.
Någon av er som har haft erfarenhet av vanadis care ( www.vanadiscare.se ) eller Vanadis fastigh. utv. ( www.vanadisfastighet.se )
Tacksam för svar då jag behöver både städ samt badrumsren. dessa två samarbetar och har ett schysst " paket " pris.
Någon av er som har haft erfarenhet av vanadis care ( www.vanadiscare.se ) eller Vanadis fastigh. utv. ( www.vanadisfastighet.se )
Tacksam för svar då jag behöver både städ samt badrumsren. dessa två samarbetar och har ett schysst " paket " pris.
Jag har nu haft vanadis städ och kan bara säga att de gör sitt jobb suveränt.
Inom bygg branschen så möter man flera företag men vanadis fastighet samt vanadis care utför bra jobb till bra priser då de samarbeter..
Jätte smidigt
Inom bygg branschen så möter man flera företag men vanadis fastighet samt vanadis care utför bra jobb till bra priser då de samarbeter..
Jätte smidigt
Ett par bilder säger mer än ett par tusen ord i detta fall ... Från ett badrum renoverad av Vanadis Fastighetsutveckling.
Liknande trådar
-
Någon som har erfarenhet av maskinsand?
Trädgård allmänt -
Någon med erfarenhet av företaget SipHouse?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Vad har ni för erfarenheter av rikatronic 4 på RIKA kaminer. Värt merkostnaden? Vad tycker någon här??. Kan man räkna hem merkostnaden på något sätt.
Ved, Pellets, Flis -
Högtryckstvätt biltemas HPW 160 DB, 2500 W någon med erfarenhet?
Trädgårdsmaskiner -
Är det någon som har erfarenhet av Smålandsluckan
Kök