2 660 läst · 23 svar
3k läst
23 svar
Målningstips... snälla
Ursäkta mig lite här... Nu är det ju så att jag redan har svarat på trådskaparens frågor som du uppmanade mig att göra. Lägg av med att vara på folk så där, blir lite tråkig stämning här på forumet då.joflopp skrev:
Redigerat:
Inte meningen att bidra med trist stämning, men var har du svarat på frågorna om vad färgen kan kosta om TS köper den själv, snittpris per kvadratmeter samt var man köper bra och billig färg?
Enda svaret jag har sett från dig var uppmaningen att anlita målare. Att du sedan själv tillhör just den yrkeskåren fick mig att reagera på ditt svar.
Enda svaret jag har sett från dig var uppmaningen att anlita målare. Att du sedan själv tillhör just den yrkeskåren fick mig att reagera på ditt svar.
joflopp skrev:
Ok förståeligt, men som jag skrev, har sett exempel på dåliga jobb. Till det priset så låter det som dom ska satsa på det enligt mitt tycke. Alltså, anlita målare.
Om det hade kostat betydligt mycket mer hade jag naturligtvis inte rådt dom till att anlita målare. Ta det lungt joflopp, vill bara hjälpa till.
Redigerat:
Hoppsan, det var inte meningen att min fråga skulle leda till en sån debatt!!
Tacksam för de svar jag fått...
45000kr är inklusive ALLT. Dock inget ROT avdrag, efter som huset är för nytt, som sagt.
Kommer inte ihåg vad grundfärgen hette på rak arm. Måste kolla.
Tacksam för de svar jag fått...
45000kr är inklusive ALLT. Dock inget ROT avdrag, efter som huset är för nytt, som sagt.
Kommer inte ihåg vad grundfärgen hette på rak arm. Måste kolla.
Liknande trådar
-
Snälla! Hur tolkar ni byggrätten som är insatt?
Bygglov -
Snälla hjälp mig med mitt altan-dilemma
Altan & Uteplats -
Snälla hjälp ang bets
Möbelsnickeri -
Murare snälla hjälp! Påbyggnad av mur.
Byggmaterial & Byggteknik -
Jag köpte en lyfco e1200 robot gräsklippare men kan inte få igång den snälla hjälp mig
Fritidshus