1 085 läst · 3 svar
1k läst
3 svar
Skönahus
Jag fick ett MYCKET gott intryck av dem när vi kontakta dem för c:a 18 månader sedan. Verkar vara gedigna hus och de verkar vara nogranna och måna om sina kunder. Nu kom vi ju aldrig till någon beställning (bygger lösvirke via personliga referenser istället) så jag vågar inte svara på hur de agerar när kontrakt o.dyl är påskrivna.
Prismässigt tror de ligger någonstans mellan trivselhus och sävsjö trähus (offerten vi fick utifrån våra ritningar hamnade ganska precis mitt emellan trivsel och sävsjö).
Alter ego
Prismässigt tror de ligger någonstans mellan trivselhus och sävsjö trähus (offerten vi fick utifrån våra ritningar hamnade ganska precis mitt emellan trivsel och sävsjö).
Alter ego
Hehehe..bra svar på pris..men det säger mig inte mycket då jag inte känner till de andra tillverkarna.
Men jag gjorde en sökning på forumet & hittade att det är flera som tycker de är seriösa.
Nu skall det bli spännande att höra vad man får för pris på ca 150-160m2 1.5plans hus. Är sugen på att flytta direkt.
Men jag gjorde en sökning på forumet & hittade att det är flera som tycker de är seriösa.
Nu skall det bli spännande att höra vad man får för pris på ca 150-160m2 1.5plans hus. Är sugen på att flytta direkt.
Sök på trivselhus och sävsjö här på forumet. Det finns många trådar med folk som byggt med dessa tillverkare (specielt trivselhus som nog är en av de större aktörerna på marknaden) och där det diskuterats priser för olika typer av hus.Mulan skrev:
Alter ego