Tog mig just en kvällstur för att förströ mig på lokala Julavaruhuset i Barkarby. Hittade skyltar som sa 50% på rean - fint tänkte jag.

Kom därifrån med Mecc svetspinnar för 5 sek á 10 st i olika vanliga tjocklek, köpte även gjutgärnspinnar för 25 sek á 10 st. Duger för mig att lära mig svetsa med pinne :D

Det fanns en hel del verktyg på rea också, klockan var 15 minuter före stängning så mycket mer än att någon Ferm och Mecc borrhammare var på rea hann jag inte se säkert. Det kan ha funnits någon Makita skruvdragare också på rea men det är högst osäkert o vilken modell det var...:x

Reorna är direkt vid ingången och längst nere i varuhuset mellan tryckluften och fisket på låga pallar. Det är torghandlarkänsla på rean med varukorgar, kartonger och korgvagnar.
 
Då blir det en utflykt till Jula imorgon. :p
Tack för tips.
 
Jula Torp i Udevalla hadde også en hylle med diverse reavaror på lørdag.
 
Sitter faktiskt just nu och gör en inköpslista på Jula för morgondagen...fruktansvärda pengar att spara på gunnebo balkskor och andra "sommarbygg-saker". Väl värt att handla på sig nu för en spottstyver och lagra till i sommar!

Med det sagt så måste jag bara rekommendera folk att passa på att köpa en B&D Alligator-såg...299:- rea-pris i vissa Jula-butiker just nu, ordinarie pris ca 1400! Och det är en riktigt kul hobby-såg för grova grenar och mindre träd som frugan kan använda utan att man blir nervös..och jag själv också för den delen:)
 
Redigerat:
Aj fan. Var du tvungen att berätta det där om dremel setet? Har oxå ett och det kostade som sagt bra mycket mer. :( ovärderligt i många lägen dock.
 
Tusan att man ska ha nära till fel Julavaruhus. :(

Är det någon som känner till om det är någon liknande rea hos Jula i Arninge?
 
P
dom har välldigt mycke på rea just nu tex en Makita tigersåg JR3050T för 699:-, Makita 6317 skruvdragare 1147:-, Bosch GSR 12V för 747:-. Bosch GST120 för 947:-, Bosch GKS160 för 749:- osv osv osv osv osv osv

verka som att dom städar ut för vårens nyheter d^_^b

 
Har bläddrat igenom en massa intressanta rea produkter och inte en pryl fanns i lager vare sig i web butik eller dom som jag kan tänka mig dra iväg till.
q(;^;)pq(;^;)pq(;^;)p

Bluffrea
 
Det är REA på alla Jula, kom precis hem från Jula i Häggvik en gul skruvdragare och en Makita slagborr rikare men inte mycket lättare på fickan :D

Alla reapriser finns på jula.se

/markus
 
Jag har nyss varit inne på JULA i Umeå och köpt på mig bland annat en Makita 6317 skruvdragare för 1147:- (ord. pris 2795:- ) , en Nilfisk 120 högtryckstvätt för 647:- (1595:- ), blocknyckelsats för 49:- (249:- ), polermaskin för 62:- (?), vattenspridare 24:- (249:- ), Skumsläckare 9kg 249:- (?), och en massa annat som jag råkade hitta på min snabbgenomgång. :)

Hittade även Assa 2000 Evolution komplett med låscylinder, nycklar, handtag och alla beslag för 500:- ord pris tror jag var 2500:- men jag köpte inte det då vi redan har sådana,
 
Varför sitter jag fast på andra sidan jorden... Skulle ju kunna smälla några kronor på vinkelslip osv..
 
Usch! Nu blev jag sådär sugen på en motorsåg igen...
 
Ergo skrev:
Tusan att man ska ha nära till fel Julavaruhus. :(

Är det någon som känner till om det är någon liknande rea hos Jula i Arninge?
Sådär jättelångt är det väl inte mellan Arninge och Barkarby .... Nu finns ju norrortsleden dessuttom.:D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.