Hej!

Sitter och letar efter golv till ett par rum i huset och hittade en golvleverantör som heter Parla Floor som man kan köpa på parkettcenter.se. Jag har aldrig hört talas om detta märke.

Någon som har erfarenheter av Parla Floor?

De priser som finns på parkettcenter känns som relativt låga om man jämför med Kährs, Forbo eller liknande.

/David

Hej!

Jag skakar liv i denna fråga, då vi letar golv nu till vår utbyggnad. Finns det någon med erfarenhet, bra som dålig av Parla Floor samt/eller parkettcenter.se?

Mvh Jeanette

Vi håller precis på och renoverar med hjälp av en byggfirma (totalentrepenad). Vi hade sen tidigare valt ut ett golv från Tarkett, men golvläggaren ringde idag och frågade om vi inte ville ha nåt från Parla istället, eftersom han tyckte att det var både bättre kvalitet och billigare.

Vi har inte bestämt oss ännu (vi ska åka och kolla på prover idag), men om vi hittar nåt som liknar det vi kollat ut blir det nog ett sånt.

(Golvläggaren jobbar för en stor byggfirma och får inga kickbacks)...

Jag har fått leverans från parkettcenter nyligen och är väldigt nöjd med golvet och hur leveransen sköttes. Kanongolv till rätt pris

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.