Produkter som diskuteras: "montageskruv"
Montageskruv
Montageskruvar kännetecknas av ett förstorat skruvhuvud som inte sjunker in i materialet efter skruvdragning. Dessa skruvar är idealiska för tillämpningar där man vill ha ett synligt montage, eftersom skruvhuvudet förblir synligt på ytan
Läs mer
Men å andra sidan, en svarv som tar den diametern brukar vara bra mycke dyrare än en tvättmaskin!
Alternativen är som följer, ska vi rösta om dem?
Älskling det är något jag måste berätta... jag...
a) har haft sönder tvättmaskinen
b) hittade en mycket tystare tvättmaskin på elgiganten, som dessutom har timerstart!
c) vill inte prata mer om det här.
Älskling det är något jag måste berätta... jag...
a) har haft sönder tvättmaskinen
b) hittade en mycket tystare tvättmaskin på elgiganten, som dessutom har timerstart!
c) vill inte prata mer om det här.
Alltså, det är så här. Det är inte jag som har lagt i och startat tvätten (och inte tömt fickorna). Så frågan är väl egentligen vem som säger vad till vem? Nu har jag och kärleken i alla fall burit ut maskinen. Det blir till att handla en ny till helgen.
Shoppa ÄR skoj!gravedigger skrev:
(Min gamla sletna mobil vägrar envist att ge upp!)
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Blev det torrt och bra efter centrifugeringen? 1600 varv är inte fy skam.
Annars kanske ni kan få något på garantin?
//KoW
Annars kanske ni kan få något på garantin?
//KoW
Ap ap ap, ligger tvätten i tvättkorgen SKA fickorna vara tömdagravedigger skrev:
Just de! Ligger tvätten i korgen (eller på golvet under) förutsätter man att fickor är tömda! Igår fick tvätten tvättas två gånger efter att sonen inte tagit ur sitt nästan fulla paket Hubba Bubba! man ska vara glad att tvätt tvättas automatiskt och det lilla man kan göra är väl att tömma sina fickor
Vem säger att skruven låg i fickan på de byxor som låg på golvet? Den kan lika väl (kanske till och med troligare) ha legat i fickan på de byxor som satt på den person som startade tvättmaskinen.
Det sista är bara en hypotes och är som sådan naturligtvis helt utan verklighetsanknytning och defenitivt inte något som jag någonsin skulle våga diskutera med någon i verkligheten.
Det sista är bara en hypotes och är som sådan naturligtvis helt utan verklighetsanknytning och defenitivt inte något som jag någonsin skulle våga diskutera med någon i verkligheten.