Är det någon som köpt köksluckor från härjedalskök?
Jag är ute lite efter priser och så.
Vi skall till och renovera köket här hemma. Men våra stommar är helt ok. Köket är planerat så bra det går
så vi ser ingen anledning att byta stommarna. Men luckorna är gamla o slitna.
Så vi ville få köket att se "nytt" ut. Räknade först på ett kök på ikea och då hamnade vi på ca 35-40 tusen exl vitvaror.
Men slank in och pratade med en tjej på Härjedals kök. Hon mumlade en siffra på ca 50 tusen för luckor.
Så är det någon som vet om de har så jädra bra luckor så de är värda det priset. Vad har ni i så fall gett för luckorna där?
Eller är det ikea som gäller :)
Alternativet är att lacka om luckorna som vi har. Men det är fortfarande samma gamla luckor.
Eller har ni någon annan leverantör av luckor som ni kan rekomendera.

Härjedalskök har sjukt höga priser. Inte värt för 5-öre. Kolla runt lite på olika firmor.
Googla på köksluckor så finner du massor.

//J

Jo jag snackade med Lijo kök igår. De räknade med att ett standard kök kostade 12-15 tusen hos de . Lite skillnad.
Så det blir till att åka in till de och se vad de har att erbjuda.

Jag kan rekommendera 1001 köksluckor. Där köpte vi luckor till vårt förra kök. Vi blev hur nöjda som helst. Väldigt bra service och bra att ha och göra med.
De har priser på hemsidan, man kan skriva in exakt vilka mått man vill ha på sina luckor så får man upp priset. Riktigt bra tycker jag.
Brett sortiment har de oxå, där av namnet.

Mvh Nadia

Jag skicakde hem Härjedalskök till min mor och far för att få se deras prisbild. Dyrt blev det och jag hade hellre lagt till någron 10-tusing och gjort om allt från grunden eller tittat på en annan "luckbytarfirma" än Härjedalskök.

Lacka om tycker jag du kan hoppa. Det blir ju som att sminka en gris, det blir inte bättre för det för du har ju samma saker kvar bakom fronterna.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.