Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Ville ha skjutdörrar i hallen men inte betala en förmögenhet. Så jag pimpade dem att passa utan garderobsstommar. Det blev lite mätande men nu är det nära. Hallen följde med utav bara farten...fart och fart men det går framåt.
Har gruvat mig för detta då jag har ett element i vägen samt så klar en kopplings dosa nästan precis där jag var tvungen att ha regeln vi elementet....är det inte typiskt...men det gick med en del funderande och mätande och fel kapande..
Nu är det bara lite täcksidor och in med till hälften garderober och hälften hyllsystem.
Har gruvat mig för detta då jag har ett element i vägen samt så klar en kopplings dosa nästan precis där jag var tvungen att ha regeln vi elementet....är det inte typiskt...men det gick med en del funderande och mätande och fel kapande..
Nu är det bara lite täcksidor och in med till hälften garderober och hälften hyllsystem.
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Lyngdal på fynd kan man få 2,5 m för ca 1200:- Nu är mina 3m som jag köpte för 900:-corre skrev:
Infästningarna använder jag mig av IKEA's grejor. Dock blir det en kant nere mot golvet men jag orkade inte göra nått speciall för att få skenor nere vid golvet, utan jag sänkte dem från original 9 cm (fr golvet till infästning) till 7 cm. Skulle funkat med 5-6cm. Jag mätte på en 236cm garderob vad höjden skulle var mellan infästningarna sedan satt jag en regel med spikplatta och en regel till där skenan sitter.